هنر و کفش

هنر و کفش

کلاس هنر رهیار یک ماجرای متفاوت است. جایی برای آموختن بهترین و خاص‌ترین فنون که علاوه بر کلاس هنر در مقاطع و شرایط دیگر زندگی نیز تاثیر دارد. یکی از درس‌هایی که در کلاس هنر یاد گرفتیم، قالب‌گیری و طراحی رو قالب بود. در این مقاله از وبلاگ مجتمع آموزشی رهیار با ما باشید تا بیشتر درباره این کلاس و هنری که در آن یاد گرفتیم برای‌تان بگوییم.

کلاس هنر رهیار و آثار جدید

در کلاس هنر درس‌های زیادی برای آموختن وجود دارد. کارهایی که به مهارت جسمی و ذهنی بچه‌ها کمک می‌کند و به آنها یاد می‌دهد توازن بیشتری را بین اعضای بدن خود داشته باشند. با حضور در کلاس هنر می‌توان به خلق آثاری نو کمک کرد. پس از آن یاد می‌گیریم که هرکدام از آن آثار چرا مهم است و چگونه می‌توانیم آنها را به گونه‌ای بهتر در زندگی استفاده کنیم. درواقع هنر مختص به دیوارهای کلاس نیست. بلکه فرصتی است برای یادگیری بیشتر، کشف استعدادها و ارتقای مهارت‌هایی که شاید جز در هنر نتوانیم آنها را پیدا کنیم.

آموزش قالب‌گیری در کلاس هنر

کلاس هنر رهیار با مضامین و روش‌هایی جدید گره خورده است. دراین کلاس تلاش می‌کنیم آثار هنری جدیدی را باهم بسازیم و با کمک آنها ایده‌هایی نو را یاد بگیریم. یکی از درس‌های ما در کلاس هنر آموختیم، قالب‌گیری از کفش بود. قالبی که بچه‌ها باید آن‌را با مواد خاصی می‌ساختند و یاد می‌گرفتند که چقدر به جزییات توجه کنند.

پس از آن قالب‌های کفش را جایی گذاشتیم تا حسابی خشک شوند. مرحله بعدی رنگ‌آمیزی قالب کفش‌ها بود. اینجا دانش‌آموزان ما یاد گرفتند که باید به کفش واقعی توجه و با کمک آن قالب خشک شده را رنگ کنند. این توجه و دقت بالا کمک کرد که آنها بتوانند قالب‌ها را تا حد زیادی شبیه به کفش واقعی دربیاورند و تجربه‌ای ناب و متفاوت دراین‌جا داشته باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

کلاس قالب‌گیری یکی از کارهای جذاب در کلاس هنر رهیار است. این دوره کمک کرد تا بچه‌ها دست و ذهن قوی‌تری داشته باشند و بتوانند بین ذهن و بدن خود ارتباط موثری را شکل دهند. نتیجه این کار یک قالب کامل و زیبا بود که برای ساخت هر تکه آن بچه‌ها تلاش بسیاری کردند. شما فکر می‌کنید چگونه می‌توان توانایی‌های دانش‌آموزان را ارتقا داد و آن‌را بهتر کرد؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره برای ما در بخش نظرات بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *