کلاس اولی‌ها و پایش سلامت

کلاس اولی‌ها و پایش سلامت

پایش سلامت یکی از کارهای مهم در بدو ورود به مدرسه است. کلاس اول مقطعی حساس برای فرزندان و والدین آنهاست. خاطره اولین روزهای مدرسه، خوب و بد، تا همیشه در خاطرمان باقی خواهد ماند و نمی‌توانیم آن‌را به‌راحتی فراموش کنیم. علاوه بر این، کلاس اول، ورود به جامعه‌ای متفاوت است و دانش‌آموزان در آن، مفاهیم ارزنده‌ای را می‌آموزند. درکنار گذر از این مسیر، والدین نیز باید دانش‌هایی را به‌دست بیاورند. آنها باید بدانند با تغییرات فرزند خود چه رفتاری داشته باشند و بدانند چه چیزهایی در انتظار اوست. اینجا برای آگاهی‌بخشی به والدین، در طرح پایش سلامت کلاس اول مدرسه پونک مجتمع آموزشی رهیار دور هم جمع شدیم.

پایش سلامت چیست؟

در طرح پایش سلامت بر اساس سن و وضعیت کودک، پارامترهای سلامتی او بررسی می‌شود. درواقع بسیار مهم است که دانش‌آموز در ورود به مدرسه، تحت این بررسی قرار گرفته و با داشتن سطح قابل قبولی از وضعیت سلامتی، در مدرسه ثبت‌نام شود.

چه بسا فرزند ما دچار مشکلی باشد و با ورود به مدارس کودکان عادی، در معرض آسیب قرار بگیرد. حال آنکه با رفتن به مدرسه مناسب خود، بتواند مسیر رشد و ترقی را طی کند.

پس پایش سلامت یک فرآیند مهم است که باید تمام دانش‌آموزان آن‌را بگذرانند و والدین نیز نسبت به آن آگاهی‌های لازم را داشته باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما پایش سلامت باید شامل چه موارد دیگری باشد؟ آیا نکته‌ی مهمی وجود دارد که بتواند این پایش را دقیق‌تر و بهتر کند؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *