هنر ویترای در رهیار

هنر ویترای در رهیار

هنر ویترای در دبستان پسرانه رهیار به‌عنوان یک موضوع درسی در کلاس هنر تدریس می‌شود. در این مقاله از مدرسه رهیار برای‌تان از این هنر و آثاری که دانش‌آموزان ما خلق کرده‌اند گفته‌ایم.

هنر ویترای چیست؟

ویترای یک فعالیت هنری است که در آن با وسایلی مخصوص شیشه‌ها و بطری‌های ساده را تبدیل به آثاری فاخر می‌کنند. ویترا از قرن‌ها پیش مورد توجه بوده و مردم بسیاری آن‌را انجام داده‌اند. این هنر در ملل گوناگون طرفدارانی داشته و هنوز هم می‌توانید هنرمندانی را ببینید که این کار را خیلی زیبا انجام می‌دهند. درباره آموختن این هنر در مدرسه رهیار، این مطلب را بخوانید.

کلاس هنر مدرسه رهیار

در مدرسه رهیار یک کلاس جداگانه برای هنر درنظر گرفته شده است. این کلاس فضایی برای آموختن انواع هنرهاست و می‌توان در آن آموزش‌هایی را یاد گرفت که نه‌تنها در کودکی بلکه در تمام عمر زیبا و گیرا هستند.

هنر ویترای نیز از آن هنرهاست که می‌توان آموختنش را از کودکی شروع کرد. وسایل ویترای در دسترس هستند و بچه‌ها می‌توانند بدون مشکل از آنها استفاده کنند.

چه نتایجی گرفتیم؟

با یادگیری هنر ویترای می‌توانیم شیشه‌ها، بطری‌ها و ظروف ساده را تبدیل به کالاهایی باارزش کنیم. به‌همین دلیل آموختن این هنر قدم گذاشتن در مسیری پر از شگفتی است که شاید روزی یک منبع درآمد برای یک یا چند دانش‌آموزمان هم بشود. شما فکر می‌کنید چه کارهای دیگری را می‌توانیم انجام دهیم؟ به‌نظر شما چگونه می‌توان هنرهای خاص را به کودکان یاد داد. خوشحال می‌شویم اینجا بیشتر در این باره برای ما بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *