صبحانه به سبک روستا

صبحانه به سبک روستا

صبحانه به سبک روستا در دبستان عدل مجتمع آموزشی رهیار یک تجربه جدید و خاص بود. در این برنامه برای بچه‌ها از اهمیت صبحانه، اغذیه سالم و کنار هم بودن گفتیم. بعد هم تلاش کردیم با خلق یک موقعیت خاص این تجربه را ویژه‌تر کنیم تا برای همیشه در یاد فرزندان‌مان به نیکی باقی بماند. در اینجا از صبحانه به‌سبک روستا بیشتر بخوانید.

چرا صبحانه مهم است؟

در تمام برنامه‌های غذایی اصولی و علمی، صبحانه نقش پررنگی دارند. خوردن صبحانه مهم است و نباید آن‌را با وعده‌های چرب و پرقند، خراب کنیم. صبحانه مواد مغذی، روی و آهن را به بدن‌تان می‌رساند و می‌تواند کمک کند تا عملکرد بهتری در طول روز داشته باشید. با خوردن صبحانه مغزتان بهتر کار می‌کند، عضلات قوی‌تری دارید و متابولیسم بدن‌تان نیز تنظیم خواهد بود. صبحانه می‌تواند در رژیم لاغری نیز موثر عمل کرده و کمک کند سریع‌تر نتیجه بگیرید.

خوردن صبحانه برای تکامل مغز کودکان، عدم افت قند خون آنها و پرورش عضلات بسیار مهم است. پس با انتخاب یک صبحانه مقوی و سالم، به بچه‌ها کمک کنید تا بهترین نتایج را به‌دست بیاورند.

صبحانه روستایی چیست؟

مردم روستا به لبنیات، عسل، کره و نان سالم دسترسی دارند. آنها شیر و پنیر صنعتی کمتری می‌خورند و نان تازه را روزانه آماده می‌کنند. به‌همین دلیل صبحانه به سبک روستا اشاره‌ای به مواد غذایی است که سالم و پرانرژی هستند و می‌توان از آنها به‌عنوان وعده‌ی آغازین روز استفاده کرد.

در دبستان عدل رهیار با درنظر گرفتن این نکات، یک صبحانه روستایی را با خود آوردیم و برای دانش‌آموزان از فواید غذا و خوراکی‌های سالم گفتیم.

چه نتایجی گرفتیم؟

با انتخاب صبحانه سالم و پرانرژی توانستیم برای یک تجربه جدید کنار هم باشیم. پس از آن این تجربه را آنقدر خاص کردیم که بچه‌ها به آن علاقه بیشتری نشان دهند و بخواهند که تکرار شود. با این روند، خوشحالیم که بذر علاقه به تغذیه سالم را در دل بچه‌ها کاشته‌ایم و حالا می‌توانیم از دیدن انتخاب‌های سالم بچه‌ها لذت ببریم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *