سفیران سلامت در عدل

سفیران سلامت در عدل

برای آموختن درباره سلامت، لازم است که رویدادهایی جذاب را طراحی کنیم. یکی از این کارها برنامه‌ای برای آموختن درباره سفیران سلامت است. این رویداد در مجتمع آموزشی رهیار، مدرسه عدل، برگزار شد.

سفیران سلامت چه می‌کنند؟

سفیر سلامت پیش از هر چیزی باید خود درباره سلامت آگاهی‌های کاملی را به‌دست بیاورد. درواقع دادن این مسئولیت به کودکان، آنها را نسبت به سلامتی حساس‌تر خواهد کرد. سفیران سلامت، درباره موضوعات بهداشتی گوناگون، اطلاعاتی مناسب با سن خود را به‌دست می‌آورند و بعد می‌توانند آنها را به هم سن‌ها، خواهر و برادر و حتی والدین خود منتقل کنند. درواقع سفیر سلامت همان‌طور که مراقب سلامتی خود است، می‌تواند مراقب سلامتی دیگران نیز باشد و به بالا بردن سطح بهداشت جامعه اطرافش نیز کمک کند.

چرا سفیران سلامت در رهیار هستند؟

مدرسه محیطی برای آموختن درباره همه چیز است. به‌همین دلیل باید آموزش به کودکان را از جنبه‌های گوناگون بررسی و اجرا کنیم. یکی از این آموزش‌ها مربوط به موضوعات مرتبط با سلامتی است. چراکه بدن انسان به‌خصوص در سنین کودکی نیاز به مراقبت دارد و باید از آن به‌خوبی محافظت کرد. به‌همین دلیل سفیران سلامت یاد می‌گیرند که از خود و بقیه چگونچره محافظت کرده و بهتر زندگی کنند.

سفیران سلامت چه اهمیتی دارد؟

زندگی جمعی در کنار تمام مزایایی که دارد، می‌تواند عامل انتقال بیماری‌هایی هم باشد. چراکه همه افراد به یک اندازه نه مسائل بهداشتی آگاهند و نه به آن اهمیت می‌دهند. پس لازم است که با شکل‌های گوناگونی درباره سلامتی و شیوه پیشبرد آن باهم گفتگو و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. درواقع این روند آموزشی سطح سلامتی را ارتقا داده و کمک می‌کند افراد بتوانند آموخته‌های باارزشی را در زمینه سلامتی به‌دست بیاورند.

درباره این رویداد شما چه فکر می‌کنید؟ به‌نظر شما چگونه می‌توان سفیران سلامت بهتری را تربیت کرد؟ در این برنامه باید درباره چه چیزهایی صحبت کنیم و درنهایت چگونه می‌توانیم آن‌را بهتر به کودکان بیاموزیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این باره برای‌مان بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *