روز دانش‌آموز در رهیار چگونه گذشت؟

روز دانش‌آموز در رهیار چگونه گذشت؟

دانش‌آموزان سرمایه‌ی سرزمین‌ها هستند. وارث و مالک آب‌وخاک، آنهایی که باید از عظمت نام ایران دفاع کنند و در کنار آن از لذت زندگی و شادی سرشار باشند. ساختن روزهای خوب برای بچه‌های خوب از وظایف ماست و همواره در تلاش هستیم با بهترین حس‌وحال‌ها، فرزندان خود را به‌سمت شناخت و درک رویدادها ببریم. پس برای روز دانش‌آموز برنامه‌های تفریحی و هدایایی را درنظر گرفتیم تا دانش‌آموزان با خاطره‌ای خوش از روزهای دانش‌آموزی خود یاد کنند.

چگونه آغاز کردیم؟

برای روز دانش‌آموز هدایایی را در نظر گرفتیم. هر مدرسه رهیار با توجه به رده سنتی و نیازمندی‌های دانش‌آموزان خود هدایا را انتخاب کرد. مثلا دبستان عدل رهیار برای هر گروه سنی یک عنوان کتاب ویژه را در نظر گرفت و دبستان پونک نیز یک بازی فکری جالب را به دانش‌آموزان هدیه داد. علاوه بر این، در دبستان عدل، دانش‌آموزان ما سرودی که تمرین کرده بودند را خواندند تا تجربه یک کار گروهی و دیدن نتیجه خوب آن‌را نیز داشته باشند.

برنامه‌های تفریحی و ورزشی

در روزهای قبل و بعد از روز دانش‌آموز نیز ما حسابی مشغول بودیم. چراکه هر روز بعضی از پایه‌ها برای تفریح و گرامی‌داشت روز دانش‎آموز به استخر و سالن‌های ورزشی می‌رفتند. ما تلاش کردیم تا بازی و ورزش را به کودکان هدیه کنیم تا علاوه بر لذت بردن از روزهای کودکی خود بتوانند، کنار هم بودن را تجربه کنند و به بهانه این روز، دوستان خوب بسیاری را پیدا کنند.

چه نتایجی گرفتیم؟

روز دانش‌آموز نه فقط یک رویداد تقویمی بلکه فرصتی برای یادآوری نسل جوانی است که می‌توانند اثرگذار باشند. نسلی که ما نسبت به آنها تعهد داریم و باید به فکر آنها باشیم. آنها آینده این سرزمین هستند و شکوه دنیا را رقم خواهند زد. پس باید با درایت و هوشمندی و درنظر گرفتن علائق و توانایی‌های دانش‌آموزان خود برای آنها برنامه‌هایی مهیج و ارزشمند را رقم بزنیم تا علاوه بر لذت بردن، از آن درسی مهم بگیرند و گامی در جهت توسعه فردی خود برداشته باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

آیا خاطرات روزهایی که دانش‌آموز بودید را به‌یاد دارید؟ بهترین برنامه‌هایی که در آن دوران برای‌تان ترتیب دادند چه بود؟ چه چیزهایی باعث شد بتوانید در عین لذت بردن از کودکی‌تان، درسی بیاموزید که حتی اکنون نیز برای‌تان اثرگذار و ارزشمند است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما در میان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *