آغاز سال تحصیلی در متوسطه دوم

آغاز سال تحصیلی در متوسطه دوم

روز اول مهر در متوسطه دوم رهیار از مهم‌ترین‌هاست. از سوی دیگر هفته آغازین مهر برای کادر و دانش‌آموزان رهیار رنگ و بوی دیگری دارد. چراکه پس از تعطیلات تابستانی در هوای دل‌انگیز پاییزی، به‌مدرسه بازمی‌گردیم و برای ساختن بهترین روزها در کنار یکدیگر تلاش می‌کنیم. در این بین جشن آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان متوسطه دوم حال و هوای دیگری دارد. چرا که عزیزان ما آخرین سال‌ها و شاید بخشی از مهم‌ترین روزهای نوجوانی خود را می‌گذرانند و باید برای ورود به عرصه‌های بعدی آماده باشند. در این مقاله از وبلاگ رهیار از روز اول مهر در متوسطه دوم رهیار بیشتر برای‌تان گفته‌ایم.

مدرسه پسرانه رهیار

چگونه آغاز کردیم؟

پیش از رسیدن دانش‌آموزان، در خنکای صبح، مدیران، معلم‌ها و کادر مدرسه رهیار حاضر بودند. ما از روزهای قبل، فضای مدرسه را برای حضور فرزندان‌مان کاملا تمیز کرده بودیم. ضمنا آذین‌بندی مدرسه نیز انجام شده بود تا فضای مدرسه، دوست‌داشتنی‌تر باشد. نوای موسیقی در مدرسه پخش می‌شد تا دانش‌آموزان جمع شوند.
حوالی ساعت 7:30 صبح، کم‌کم دانش‌آموزان ما از راه رسیدند و تا ساعت 7:45، تقریبا همه آمده بودند و وقت آغاز مراسم فرا رسیده بود.
ابتدا با آیاتی از قرآن، فضایی آرام و معنوی را پدید آوردیم. سپس سرود ملی کشورمان خوانده شد تا آیین ورود به مدرسه، به‌یاد تمام آنهایی که روزی در اینجا بوده‌اند و روزی به اینجا خواهند آمد، گرامی داشته شود.
پس از آن نوبت به برافراشتن پرچم رسید و بعد جناب آقای فرازمند، مدیریت مدرسه پایه متوسطه دوم، با دانش‌آموزان گفتگو کردند. پس از آن نیز، کادر مدرسه معرفی شدند تا دانش‌آموزان بدانند در طول سال تحصیلی، چه افرادی مسئول آموزش آنها هستند.

روز اول مهر در متوسطه دوم رهیار

تقدیر از دانش‌آموزان برتر

به‌رسم هرساله، وقت آن بود که در جشن روز اول مهر در متوسطه دوم رهیار از دانش‌آموزان برتر سال گذشته تقدیر کنیم. ضمنا از نفرات برتر در تابستان و رتبه‌های خوب در آزمون ورودی نیز تقدیر به‌عمل آمد. اسامی برگزیدگان اول مهر 1402 رهیار، به شرح زیر است:
پایه دهم:
رشته ریاضی: پرهام فدایی حسینی، رایین فرهمند، آرسام اتفاق
رشته تجربی: محمدعلی حدادی، ماهان رضازاده
رشته انسانی: امیرعلی مختاری

پایه یازدهم:
رشته ریاضی: ماهان سلامت، سجاد نورالله‌زاده، دارا داوری
رشته تجربی: امیرحسین آسایش، بهراد علیپور
رشته انسانی: امیرعلی مرد فرد

پایه دوازدهم:
رشته ریاضی: سیدآریا فیض بخش، محمد امین عزیزی، آرتین هاشمی
رشته تجربی: حمیدرضا غفاری، نوید طالب زاده
رشته انسانی: عرفان میرنبی پور، محمد امین محبی

دانش آموزان برتر مدرسه رهیار

عبور از دروازه قرآن

با پایان مراسم تقدیر، وقت آن بود که دانش‌آموزان به سمت کلاس‌های خود بروند. پس هر صف به‌صورت جداگانه حرکت کرد و همه افراد از دروازه قرآن گذشتند تا لطف خداوند در هر لحظه از زندگی، همراه و پشتیبان دانش‌آموزان عزیزمان باشد. در اینجا بخش نخست روز اول مهر در متوسطه دوم رهیار به پایان رسید.

پذیرایی در زنگ دوم

جشن روز اول مهر در متوسطه دوم رهیار در زنگ تفریح اول ادامه پیدا کرد. در این زنگ با شیرینی و شربت، از عزیزان‌مان پذیرایی کردیم تا از اول مهر، خاطراتی خوش و شیرین برای‌شان باقی بماند.

روز اول مهر مدرسه رهیار

شما چه فکر می‌کنید؟

اگر دانش‌آموز هستید خوشحال می‌شویم برای‌مان از خاطره اول مهرتان بگویید. اگرهم فارغ‌التحصیل شده‌اید، دوست داریم بدانیم اول مهرهای شما چگونه می‌گذشت. آیا خاطره‌ای به‌یادماندنی از آن روزها برای‌مان باقی مانده که بخواهید آن‌را با ما به اشتراک بگذارید؟ خوشحال می‌شویم در بخش نظرات دراین باره برای‌مان بگویید.

بهترین مدرسه منطقه 5
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *