بازی با بزرگان

بازی با بزرگان

خلاقیت در زمان همه‌گیری کرونا شکل‌های دیگری گرفت. ما باید در خانه می‌ماندیم. همه موزه‌ها، گالری‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز خرید، مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها تعطیل شدند. این تعطیلی بیش از آنچه که فکر می‌کردیم طول کشید و مجبور بودیم به‌گونه‌ای دیگر زندگی کردن را، بیاموزیم. در این مقاله از مدرسه پسرانه رهیار از یک رویداد جالب در رهیار برای‌تان گفتیم.

خلاقیت در محدودیت

وقتی محدودیت‌‌ها بیشتر شد مردم تلاش کردند با خلاقیت بیشتر، راهی برای گزیر از شرایط پیش آمده پیدا کنند. بعضی‌ها فیلم می‌دیدند، کتاب می‌خوانند، برخی نقاشی کشیدند و عده‌ای هم در خانه، کار و هنری جدید آموختند.

لابه‌لای این اتفاق‌ها موزه‌ای در آمریکا فراخوانی جالب داد. اتفاقی که به خلق آثار هنری جدیدی منجر شد.

بازآفرینی آثار هنری

ایده موزه این بود، حالا که نمی‌توانید به بازدید از موزه بیایید، تابلوها و عکس‌های هنری را با وسایل و لباس‌هایی که دارید، درمحیط خانه بازآفرینی کنید.

نتیجه این اتفاق خلق عکس‌های خیلی جالب شد و کمک کرد مردم زیادی بتوانند در دوران قرنطینه کرونا با آثار هنری جدید آشنا شوند.

هنرمندان رهیار

این ایده در رهیار نیز اجرا شد. ما از بچه‌ها خواستیم آثاری را ببینند و توجه کنند که چگونه می‌توانند آن آثار را بازآفرینی کرد.

نتیجه عکس‌های بسیار جالبی شد که حالا از آن دوران برای ما یادگار مانده‌اند و تصاویری که کمک کرد از روزهای سخت کرونا با هم عبور کنیم و بیاموزیم که چگونه پس از سختی‌ها زنده بمانیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

اگر باز هم قرنطینه‌ای در کار باشد شما چگونه از آن عبور می‌کنید؟فکر می‌کنید ما در این دوران خلاق‌تر شدیم یا فرصت‌هایی را از دست دادیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *