جلسه اولیا و مربیان پایه هفتم

جلسه اولیا و مربیان پایه هفتم

جلسات اولیا مربیان ابتدا در فرانسه، آن هم در حدود بیش از نیم قرن پیش آغاز شد. این جلسات از اهمیت علمی، آموزشی و تربیتی بسیاری برخوردار هستند و می‌توان از آنها به‌عنوان بالا بردن ضریب آموزشی، ارتقای سطح علمی و بهبود رفتار دانش‌آموزان کمک گرفت. در مدرسه متوسطه اول رهیار و در پایه هفتم، میزبان جلسه اولیا و مربیان بودیم تا اهداف آموزشی گوناگونی را دنبال کنیم.

چرا جلسات اولیا و مربیان مهم است؟

آموزش، امری مستمر است و بدون همکاری والدین نمی‌توان آن‌را به ثمر رساند. از سوی دیگر، برای تکمیل آموزش کودکان باید راهی مطمئن را باهم در پیش بگیریم و بتوانیم یکپارچه و با یک نظر، درباره موارد گوناگون اضهارنظر کنیم. درواقع لازم است که فرزند ما در مدرسه و خانه، رفتاری بالغانه را از والد و معلم‌های خود ببیند تا بتواند عملکرد صحیح را بیاموزد.


یکی از اهداف جلسات اولیا و مربیان دقیقا همین است. ما در این جلسات تلاش می‌کنیم کنار همدیگر بیشتر و بهتر، با شرایط فرزندان خود آشنا شویم. بدانیم که چه چیزهایی مربوط به سن آنهاست و چه چیزهایی را باید درباره آنها، بیشتر درک کنیم. ضمنا لازم است که گاهی کنار یکدیگر باشیم تا به پیشگیری از بحران‌ها نیز کمک کنیم.

در جلسه اولیا و مربیان پایه هفتم چه گذشت؟

در این جلسه که در سالن اجتماعات برگزار شد، رویکرد کلی مدرسه و نیز مطالب کلی در مورد دروس مختلف ارائه شد. تعدادی از موارد انضباطی و پیامدهای آن تشریح گردید. در انتهای جلسه انتخابات انجمن برگزار شد و اعضای انجمن نیز مشخص شدند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما برای پربارتر شدن جلسات اولیا و مربیان چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ چگونه می‌توان از این جلسات برای رشد و نظارت بیشتر کمک گرفت تا نتایج پربارتری به‌دست بیاید؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *