جشن یادگیری

جشن یادگیری

جشن یادگیری در پیش‌دبستانی مجتمع آموزشی رهیار با برنامه‌ها و رویدادهای زیبا و شادی برگزار شد. در این جشن یادگیری مهارت‌‌ها و دانش‌های نوآموزان عزیز خود را جشن گرفتیم. این جشن برای ما بسیار مهم بود چراکه شاهد رشد مهارت‌ها و توانایی‌های فرزندان عزیزی بودیم که یک سال تحصیلی را کنارمان بودند. در این مقاله از وبلاگ رهیار درباره این جشن برای‌تان بیشتر گفته‌ایم.

اهمیت مقطع پیش‌دبستانی

پیش‌دبستانی پله‌ای مهم در زندگی آموزشی کودک است. جایی که با جامعه‌ای نو آشنا می‌شود. مقصدی که باید درآن تعامل کردن را بیاموزد. بتواند عضو گروه‌هایی باشد و با رشد مهارت‌هایش برای ورود به مدرسه آماده شود. در پیش‌دبستانی ما فقط به دنبال یادگیری پایه‌های درس‌های مدرسه نیستیم.

بلکه می‌خواهیم فرزندان ما با نگاهی نو به محیط اطراف خود نگاه کنند. بتوانند توانایی‌های خود را بشناسد و مهارت‌های اولیه را نیز بیاموزند. چراکه بچه‌ها در کنار همسالان خود، خیلی سریع‌تر فرآیندهای یادگیری را طی می‌کنند و می‌توانند از آنها استفاده کنند.

جشن یادگیری در پیش‌دبستانی

پس از یک سال تحصیلی وقت آن است که برای یادگیری مهارت‌ها و دانش‌ها کنار همدیگر جشن بگیریم. این جشن به بچه‌ها نشان می‌دهد که چقد تلاش‌های‌شان ارزشمند بوده. آنها می‌بینند که ما رشد آنها را دیده‌ایم و می‌دانیم که برای برداشتن این گام، چقدر زحمت کشیده‌اند. علاوه‌براین، جشن یادگیری برای ما هم بسیار شیرین است. در این جشن ما نتیجه زحمات خود را خواهیم دید و می‌توانیم با تجربیات بیشتر برای تربیت نسلی شاد، مهربان و صلح‌جو کنار بچه‌ها باشیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

جشن یادگیری اتفاقی مهم در رهیار است. رویدادی که خستگی را از تن‌مان به‌در می‌کند و بچه‌ها را نیز با حالی خوش راهی مرحله‌ای بالاتر در زندگی خواهد کرد. شما فکر می‌کنید چگونه می‌توانیم این جشن را بهتر برگزار کنیم؟ چه موضوعات دیگری را در این جشن درنظر داشته باشیم؟ بسیار خوشحال خواهیم شد نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *