جشنی برای شکوفه‌ها

جشنی برای شکوفه‌ها

جشن شکوفه‌های مدرسه رهیار از مهم‌ترین روزها برای ماست. اولین روز ورود دانش‌آموزان به مدرسه، برای آنها، والدین و ما بسیار خاص و ارزشمند است. به‌خصوص کلاس اولی‌های دوست‌داشتنی که در مسیر آموزشی جدیدی قدم گذاشته‌اند و قرار است راهی مهم و پراز رویدادهای هیجان‌انگیز را آغاز کنند. در این گزارش، شما هم مهمان جشن شکوفه‌های مدرسه رهیار در دبستان پونک باشید.

در انتظار حضور

پیش از آغاز سال تحصیلی، دبستان رهیار پراز کار و برنامه‌ریزی است. کلاس‌ها را با ذوق فراوان آماده کردیم، همه قسمت‌های مدرسه تمیز و مرتب شد و بخش‌های گوناگون مدرسه برای حضور دانش‌آموزان، چیدمان شدند. بعد نوبت چیدن کتاب‌ها و وسایل بود تا قبل از رسیدن دانش‌آموزان، رنگ و بوی مهر، به مدرسه بیاید.

روز جشن شکوفه‌ها

صبح زود، شوق و سرزندگی مهمان رهیار بود. دانش‌آموزان ما برای آمدن به مدرسه آماده می‌شدند و ما هم گلدان‌های گل سرخ را برای میزبانی از آنها در حیاط می‌چیدیم. گل‌های سرخ نمادی از زندگی و رویش دوباره هستی هستند. وجود آنها، به کودکان ما نیز حس‌های خوب می‌دهد و آنها را پر از شادی و شعف کرد. با گل‌ها در جشن شکوفه‌های مدرسه رهیار، میزبانی از حضور کودکان‌مان را آغاز کردیم.

جشن آغاز سال تحصیلی در رهیار

آغازی برای موفقیت

حالا وقت آن بود که بچه‌های عزیزمان آیین ورود دوباره به مدرسه را اجرا کنند. تا مدرسه جایی برای ساختن، بهبود و پایه‌گذاری موفقیت‌های روزافزون باشد. به‌همین‌دلیل با انتخاب مراسم و رویدادهای گزیده تلاش کردیم تا روز اول مدرسه برای دانش‌آموزان متفاوت و به‌یادماندنی باشد.

پذیرایی و خاطرات شیرین

پس از انجام آیین‌ها و برنامه‌های آغاز، جشن شکوفه‌های مدرسه رهیار را با بازی، ورزش و پذیرایی، روزی شاد و پراز خاطره را کنار هم ساختیم.

شما چه خاطراتی دارید؟

روز اول مدرسه از آن وقت‌هایی است که معمولا در ذهن و خاطر ما باقی می‌ماند. شما هم یادتان می‌آید روز اول مدرسه برای‌تان چگونه بود؟ اسم دوستانی که آن سال‌ها داشتید را به‌خاطر دارید؟ خوشحال می‌شویم از خاطرات آن روزها برای‌مان در کامنت‌ها بگویید. شاید معلم کلاس اول ما با هم یکی بوده و حالا بعد سال‌ها بتوانیم دوست‌های قدیمی‌مان را پیدا کنیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *