مادرانه در رهیار

مادرانه در رهیار

جشن روزی با مادر در مجتمع آموزشی رهیار در واحد دبستان عدل برگزار شد. دراین برنامه مادران عزیز به مدرسه دعوت شدند تا ساعاتی را کنار فرزندان خود به بازی و شادی بگذرانند. در اینجا برای‌تان از این روز بیشتر گفته‌ایم.

جشن روزی با مادر چرا مهم است؟

ارتباط کودک با مادر، عمیق و متفاوت است. بچه‌ها برای گرفتن توجه والدین همیشه نیاز به بازی و اسباب‌بازی‌های پیچیده ندارند. بلکه مهم است احساس کنند بخشی از زمان مادر خود هستند و به آنها اهمیت داده می‌شود. درواقع دوست دارند جایگاه خود را در کارها و تجربه‌های گوناگون بیابند و همراهی والدین خود را نیز درک کنند. این تجربه‌ها برای بچه‌ها و رشد جسمی و ذهنی آنها بسیار مهم است و در آینده از بروز مشکلات بسیاری جلوگیری خواهد کرد.

در جشن روزی با مادر چه می‌کنیم؟

در این جشن فرصت یادگیری بازی‌های زیادی را داشتیم. اتفاق‌هایی که هرکدام به‌نوعی در رشد کودک اثر دارند و می‌توانند به ساخت ارتباط مناسب با او نیز کمک کنند. این بازی‌ها فیزیکی و ذهنی هستند، تحرک بچه‌ها را بالا می‌برند و کمک می‌کنند اوقاتی شاد در کنار هم داشته باشند.

این جشن نقش مهم دیگری هم دارد که آن کمک به شناخت دوستان و همکلاسی‌های فرزند ماست. در این جشن بچه‌ها یاد می‌گیرند که دوستان خود را به خانواده معرفی کنند، دوست‌های بیشتری پیدا کنند و با کمک و نظرات خانواده آنها را برای سال‌ها کنار خود نگه دارند.

چه نتایجی گرفتیم؟

جشن روزی با مادر فرصت‌های جذابی از کنار هم بودن را خلق کرد. توانستیم بازی کنیم، همدیگر را بیشتر بشناسیم و اوقاتی خوش در کنار یکدیگر داشته باشیم. با توجه به همه این‌ها، این رویداد در مدرسه رهیار تبدیل به یکی از خاطراه‌های خوب دیگر در مجتمع شد.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما جای چه برنامه‌های دیگری در رهیار خالی است. چگونه می‌توانیم فرصت‌های بهتری برای ایجاد ارتباط بین کودک، خانواده و مدرسه را خلق کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *