جشن تولدهای رهیار

جشن تولدهای رهیار

جشن تولد، از شیرین‌ترین روزهای عمر است. چه آن‌زمان که برای اولین بار به‌دنیا می‌آییم و قلب آنهایی که دوست‌مان دارند سرشار از عشق می‌شود. چه در سال‌های بعدی که هر بار تولدمان می‌تواند آغازی نو برای شکفتن و شادی باشد. در دبستان پسرانه رهیار نیز ما به‌صورت فصلی، تولدهای پیش‌رو را جشن می‌گیریم. چراکه بودن تک‌تک عزیزان در رهیار برای ما ارزشمند است و می‌خواهیم به شکرانه درکنار هم بودن، شادی‌هایمان را منتشر کنیم. در این مقاله از رهیار از جشن تولدهای دبستان پسرانه رهیار برای‌تان گفته‌ایم.

مراسم تولد در رهیار

رهیار فقط یک مدرسه برای نوشتن املا یا حل کردن سوالات ریاضی نیست. بلکه جایی است برای ساختن دوستی‌ها، مهرورزی و آماده شدن برای زندگی. در رهیار به هر بهانه‌ای، کنار هم خواهیم بود و یکی از این زیباترین بهانه‌ها تولد است. روزی که ما متولد شده‌ایم و هر سال در آن به نقطه آغاز برمی‌گردیم. جایی که می‌توانیم باز هم آرزوهایی جدید بسازیم و لحظات تلخ و شیرین‌مان را مرور کنیم.

تولدها در مدرسه رهیار

روز تولد برای کودکان اما معنای دیگری دارد. آنها ثمره عشق ما هستند و با جشن تولد و توجه به این روز، به آنها یادآوری می‌کنیم که بودن‌شان چقدر برای ما ارزشمند است.

بی‌شک یک تولد خوب از دید کودک، جایی برای شادی و عشق بی‌انتهاست. چیزی که شاید بتوان آن‌را بدون پول به‌دست آورد اما از هر هدیه‌ای گرانبهاتر است. پس برای این هدیه باارزش، در رهیار برنامه‌هایی را ترتیب دادیم.

جشن تولد متولدین بهار و تابستان

اولین تولدهای رهیار متعلق به متولدین دو فصل آغازین سال است. در این جشن با یک کیک زیبا کنار هم بودیم و شادی‌ تولدهایمان را با هم قسمت کردیم. موسیقی ما صدای خنده بچه‌ها بود که شیرینی تولدمان را چند برابر کرد.

جشن تولد در رهیار

جشن متولدین پاییز

سه ماه بعد باز هم تولد داشتیم و این‌بار برای شکرانه بودن دوستان پاییزی‌مان کنار هم جشن گرفتیم. این جشن به ما یاد داد که چطور شادی‌مایمان را با هم تقسیم کنیم. در این جشن نیز یک کیک پاییزی زیبا داشتیم.

تولد متولدین پاییز در رهیار

جشن متولدین زمستان

در فصل سرد سال، دل‌‌هایمان را با گرمای شادی تولد دوستان‌مان گرم نگه داشتیم. در این فصل پر از برف و بارندگی، یک تولد دوستانه بهترین انتخاب بود و می‌توانست حسابی سرحال‌مان بیاورد. پس با کیک زیبای دیگری، تولد دیگری را برای متولدین زمستان برگزار کردیم.

تولد در دبستان رهیار

چرا اکثر کیک‌های تولد گرد هستند؟

شاید برای‌تان جالب باشد بدانید چرا بیشتر کیک‌های تولد را گرد درست می‌کنند. در این مورد نظریه‌های بسیاری وجود دارد اما از پرطرفدارترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نخست آن‌که، دایره نمادی از بی‌انتها بودن زندگی و آرزوی زندگی جادودان است. انتخاب کیک دایره‌ای به این نکته اشاره دارد که ما برای همدیگر عمری طولانی را آرزو می‌کنیم.
  • از دیدگاهی دیگر، دایره بودن کیک نشانی از صفحه ساعت است. اینکه زمان می‌گذرد و آنچه باقی می‌ماند خاطرات ماست. پس کنار هم بودن را ارج دهیم و با هم تنها برای ساختن خاطرات زیبا در تلاش باشیم.
  • در نهایت آنکه، شکل دایره انتها و ابتدایی ندارد و هر نقطه آن می‌تواند جایی برای شروع باشد. با انتخاب کیک دایره‌ای ما به همدیگر یادآوری می‌کنیم که می‌توان باز هم از نو شروع کرد و گذر سن، به‌معنای از دست دادن فرصت‌ها نیست. پس برای ساخن، آموختن و زندگی بهتر، هر زمان که اقدام کنیم، مناسب است.

سخن آخر

جشن تولدها از شادترین روزهای مدرسه هستند. ما کنار هم عشق و شادی را گرامی می‌داریم و آرزو می‌کنیم برای شما نیز هر تولدتان پر از شکوه و حال خوب باشد. اگر شما دانش‌آموز رهیار هستید، خوشحال می‌شویم نظرتان را درباره تولدهای رهیار برای‌مان بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *