جشن اسم کلاس اولی‌ها

جشن اسم کلاس اولی‌ها

جشن اسم کلاس اول از زیباترین اتفاق‌ها در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار و دبستان عدل آن است. این جشن هرسال برای کلاس‌ اولی‌ها درست در روزی که خواندن و نوشتن تمام حروف اسم خودرا می‌آموزند، برگزار می‌شود. در این جشن بچه‌ها یاد می‌گیرند که چه حروفی اسم آنها را ساخته و چگونه می‌توانند آن‌را بنویسند.

آموختن در کلاس اول

شیرینی یادگیری در کلاس اول، چیز دیگری است. اتفاقی که می‌تواند یک بار رخ دهد و تا همیشه در یاد ما خواند ماند. در کلاس اول دنیای فرزندان ما متفاوت است. آنها باید درعین رعایت سن کودکی، درس‌های خود را جدی بگیرند و برای رشد و توسعه فردی خویش تلاش کنند. این مهم تنها با تکیه بر دانش، آگاهی و درک کردن، به‌دست می‌آید. ما می‌دانیم که برای یاد گرفتن باید از پله‌های کوچک شروع کنیم و به بچه‌ها نیز بیاموزیم که به‌دست آوردن گنج مهمی که نامش باسواد شدن است، با صبوری و تلاش به‌دست می‌آید.

جشن اسم کلاس اول

یکی از مهم‌ترین جشن‌ها، روزی است که هر دانش‌آموز یاد می‌گیرد نام خود را بخواند و بنویسد. لحظه‌ای که گویا کودک از نو متولد شده و پای در سرزمینی نو گذاشته است. جایی که حروف و کلمات دیگر نامفهوم نیستند و جهان فرزندان ما با مسیرهایی نو روشن شده است. در این جشن بچه‌ها کلاه‌هایی با اسم خود روی سر می‌گذارند، نام‌شان را روی تخته می‌نویسند و کنار دوستان خود، رسیدن به این اتفاق شیرین را جشن می‌گیرند.

چه نتایجی گرفتیم؟

جشن اسم کلاس اول اتفاقی شیرین برای همه ماست. بچه‌های برای رسیدن به جشن اسم خود با دقت به روال یادگیری حروف توجه می‌کنند و دوست دارند سریع‌تر به آن روز برسند که می‌توانند نام خود را کامل با قلم روی کاغذ بیاورند. این جشن به بچه‌ها نشان می‌دهد که شیرینی الفبا چقدر زیاد است. آنها کنار هم و برای هم جشن می‌گیرند و با شادی هم شریک می‌شوند. بعد می‌آموزند که یک کلاس واحد چه مفهومی دارد و می‌توانند دوست‌های خوبی پیدا کنند. با درنظر گرفتن همه این‌ها، این جشن توانست آثار مثبت زیادی را برجا بگذارد.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه می‌توان جشن اسم کلاس اول را جذاب‌تر برگزار کرد؟ فکر می‌کنید با چه روش‌های ساده، زیبا و موثری می‌توان به بچه‌ها درباره یادگیری الفبا کمک بیشتری کرد؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *