جشنواره‌ای برای امید فردا

جشنواره‌ای برای امید فردا

جشنواره امید فردا یک رویداد متفاوت برای ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است. این رویداد شامل برنامه‌های گوناگون بود و هر قسمت آن هدفی را دنبال می‌کرد. از مجتمع آموزشی رهیار واحد مدرسه پسرانه پونک یک تیم برای اجرای نمایش به جشنواره امید فردا رفتند. اینجا از این جشنواره و گروه اعزامی رهیار بیشتر برای‌تان گفته‌ایم.

جشنواره امید فردا چیست؟

امید فردا یک رویداد فرهنگی برای کشف استعدادها و هنرهایی است که در کودکی و نوجوانی می‌توانیم آن‌را پیدا کرده و رشدش دهیم. در این مسابقات رشته‌های هنری گوناگون شرکت دارند و فرزندان ما می‌توانند در سطح مدارس، استان و حتی کشوری با هم رقابت کنند.

یک رقابت سالم که به درک استعدادهای بیشتر و شناخت خویشتن می‌پیوندد و می‌تواند فرد را در مسیر رشد بیشتر قرار دهد. امید فردا، سرمایه‌گذاری روی آینده یک نسل و تلاشی برای ساخت روزهایی بهتر خواهد بود.

حضور رهیار در امید فردا

اگر اهل هنر هستید خوب است بدانید که گروه نمایش مدرسه پونک در این جشنواره حضور داشت. بچه‌های ما با یک داستان جذاب روی صحنه رفتند و تلاش کردند تاتری جذاب را اجرا کنند. موضوع این برنامه مورد پسند حضار قرار گرفت و فرزندان ما برای کسب مقام‌های بهتر تلاش خود را آغاز کردند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما در چه جشنواره‌های دیگری حضور فرزندان ما می‌تواند اثرگذار باشد؟ چگونه می‌توانیم به کشف استعدادهای آنها کمک کنیم و بچه‌ها را در شرایط بهتری قرار دهیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *