قهرمانان عدل

قهرمانان عدل

تیم والیبال دبستان عدل در بین مدرسه‌های منطقه 5، به مقام قهرمانی رسیده است. چراکه در رهیار، علاوه بر مشق و کتاب، فرصتی برای ورزش، پیدا کردن استعدادها و مهارت‌هایی داریم که لازم است به آنها نیز پرداخته شود. در این مقاله از وبلاگ مدرسه پسرانه رهیار بیشتر برای‌تان از این رویداد گفته‌ایم.

چرا ورزش می‌کنیم؟

در دوران نه‌چندان دور، برخی مدیران و معلم‌ها فکر می‌کردند؛ خوب است که زنگ ورزش را از بچه‌ها بگیرند و به‌جای آن برای‌شان ریاضی یا دیکته بیشتری را بگذارند. اما وقتی نتایج را می‌دیدند، آن چیزی که دل‌شان می‌خواست نبود. چراکه بچه‌ها، فقط قرار نیست دیکته و ریاضی بدانند، بعدها خیلی خوب مشتق و انتگرال بگیرند یا دکتر و مهندس شوند. حالا سیستم آموزشی نوین می‌داند که هر دانش‌آموز، استعدادی دارد. موضوعی که باید به آن پرداخت و برای شکوفا شدنش، همراه و هم‌پای دانش‌آموز بود.

دراین بین، ورزش کردن، اهمیت دیگری هم دارد. ورزش می‌تواند به رشد جسمی و ذهنی، کمک کند. علاوه بر این، ورزش از اضافه‌وزن و ایجاد بیماری‌هایی چون دیابت نیز، جلوگیری خواهد کرد.

بچه‌هایی که ورزش می‌کنند، کمتر به سراغ امتحان کردن مواد مخدر می‌روند. چرا که برای بدن سالم ارزش قائل هستند و نمی‌خواهند جایگاه آنها در تیم، از بین بروند.

دانش‌آموزانی که ورزش می‌کنند، اعتماد به نفس بالاتری دارند. جالب است که معمولا بهتر درس‌ها را متوجه می‌شوند و سریع‌تر هم می‌توانند علاقه‌مندی‌های خود را پیدا کنند.

تیم والیبال دبستان عدل

در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار ما مدارس گوناگونی داریم. از پیش‌دبستانی تا پیش‌دانشگاهی، کنار هم مشغول به تحصیل و کشف خرد هستند. یکی از مدارس ما، دبستان عدل است. این دبستان برنامه‌های متنوعی دارد که یکی از آنها، تیم والیبال است. این تیم عدل در بین مدارس منطقه 5 توانست به مقام اول برسد. امیدواریم موفقیت‌های فرزندان‌مان روزافزون باشد و به‌زودی آنها را درحال درخشش بر سکوهای جهانی ببینیم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *