تازه‌های کلاس هنر

تازه‌های کلاس هنر

تمرین فیگور انسانی در کلاس هنر دبستان مجتمع آموزشی پسرانه رهیار واحد پونک، با همراهی دانش‌آموزان و دبی هنر انجام شد. در این کلاس درباره ابعاد، فرم و اندازه‌ی تمرین درس‌هایی را کنار هم یاد گرفتیم. اینجا برای‌تان از این کلاس و درس جالب آن بیشتر گفته‌ایم.

تمرین فیگور انسانی در هنر

در کلاس هنر باید متفاوت دیدن را یاد بگیریم و بدانیم چگونه از آن استفاده کنیم. درواقع رسالت هنر، استفاده از ابعاد ناشناخته روح برای خلق چیزهای جدید است که شاید پیش از این به‌سراغ‌شان نرفته باشیم. هنر می‌تواند این ابعاد را کشف کرده و از زاویه‌ای نو به آنها نگاه کند.

به‌همین دلیل تمرین‌های کلاس هنر باید هوشمندانه و خلاقانه باشند. ضمنا بچه‌ها باید یاد بگیرند که چگونه از محیط اطراف و داشته‌های خود استفاده کنند.

یکی از درس‌های جالب و مهم ما در کلاس هنر رهیار، تمرین فیگور انسانی با ابعاد واقعی بود. در این درس بعضی از بچه‌ها مدل شدند و بچه‌های دیگر یاد گرفتند که با ترسیم خطوطی، ابعاد فیگور را به‌دست آورند.

چرا تمرین فیگور انسانی مهم است؟

این تمرین کمک می‌کند ذهن بچه‌ها باز شود. آنها یاد می‌گیرند از زاویه‌ای نو به دنیای اطراف خود نگاه کنند. شیوه نگاه کردن، درک ابعاد و ترسیم آنها، به بچه‌ها برای بالا بردن دانش‌های آنها کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، تمرین‌هایی که بچه‌ها خود در آن فعال هستند، برای‌شان جذابیت زیادی دارد. آنها یاد می‌گیرند که خودشان می‌توانند خالق اتفاق‌های نو باشند و به‌عنوان یک منشا، چیزهای جدیدی را بسازند. با کمک این تمرین ما هنر را از دریچه دیگری یافتیم و به آن عمل کردیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه و با چه تمرین‌هایی می‌توان کلاس هنر را جذاب‌تر کرد؟ چطور می‌توانیم با کمک خود بچه‌ها به آنها درس‌های جدیدی بدهیم که نکات آموزشی نیز در آنها رعایت شده باشد. خوشحال می‌شویم به ما در بخش نظرات در این باره بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *