تصویرسازی با قصه‌ها

تصویرسازی با قصه‌ها

تصویرسازی با قصه‌ها یک روش آموزشی خاص و پراز شگفتی است. راه‌حلی برای بالا بردن درک مطلب و آموزش بهتر موضوعات مهم. کاری که در رهیار با تعدادی از قصه‌ها کردیم و توانستیم به نتایج جذابی دست پیدا کنیم.

در این مطلب می‌توانید چند نمونه از نقاشی‌های دانش‌آموزان دبستان رهیار را ببینید. تصاویری که با الهام از قصه‌ها کشیده و ساخته شده‌اند. کارهایی که بچه‌ها با خلاقیت، درک و تصویرهای ذهنی خود آنها را خلق کرده‌اند.

چرا تصویرسازی؟

تصویرسازی با قصه‌ها به بچه‌ها کمک می‌کند خلاق‌تر باشند. با این روش دانش‌آموزان ما از دیدگاه دیگری به موضوعات و مسائل می‌نگرند. آنها می‌توانند درک بهتری از قصه داشته باشند و به نکات آموزشی آن نیز پی خواهند برد. چالش‌ها و رویدادهایی که در قصه‌ها هست، به بچه‌ها کمک می‌کند درس‌های زیادی را یاد بگیرند. موضوعاتی که به آنها در زندگی کمک خواهد کرد.

چه می‌کنیم؟

برای تصویرسازی قصه‌هایی را انتخاب می‌کنیم که مخصوص بچه‌ها هستند. بعد کمک می‌کنیم کودکان ما نقاط اوج و فرود قصه را در کنند.

بدانند که قهرمان قصه با چه چالش‌هایی روبرو شده و چگونه از آنها گذر کرده است. بعد از شنیدن داستان، بچه‌ها تصویرسازی را آغاز می‌کنند. تصاویری که برگرفته از قصه اما با نگاهی از زاویه کودک است. اینگونه می‌شود که نتیجه‌ای نو را خلق می‌کنیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

به نظر شما تصویرسازی با قصه‌ها چگونه می‌تواند بهتر باشد. خوشحال می‌شویم نظر خود را درباره این کلاس در مدرسه پسرانه رهیار برای ما بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *