جشن تولد در رهیار

جشن تولد در رهیار

برگزاری جشن تولد برای نوآموزان متولد بهار و تابستان در پیش‌دبستانی مجتمع آموزشی رهیار برگزار شد. در این جشن با‌هم شادی‌ها را قسمت کردیم و اوقاتی خوش و شاد را ساختیم. در این مقاله از وبلاگ مجتمع آموزشی پسرانه رهیار، بیشتر درباره تولدهای رهیار در مقطع پیش‌دبستانی بخوانید.

تولد و شادی‌های بسیار

برگزاری جشن تولد در پیش‌دبستانی رهیار یک آیین فصلی است. ما برای متولدین هر فصل یک‌بار و یک تولد گروهی می‌گیریم. هدف ما از این جشن فقط یک تولد ساده نیست. بلکه می‌خواهیم بچه‌ها بتوانند فرصتی برای ساختن دوستی‌های جدید داشته باشند. یاد بگیرند که شادی‌های خود را تقسیم کنند و فرصت شاد بودن را به افراد دیگر هم بدهند. ما می‌خواهیم بچه‌ها با این جشن‌ها بیاموزند در هر لحظه‌ی زندگی شاد باشند و شادی را به‌دیگران نیز هدیه کنند.

چرا تولد می‌گیریم؟

برگزاری جشن تولد نیاز به هزینه‌های زیاد، خوراکی‌های گران و لباس‌های عجیب ندارد. بچه‌ها از تولد، شادی، بازی و کنار هم بودن را به‌خاطر خواهند سپرد و بقیه چیزها برای‌شان اهمیتی ندارد. از سوی دیگر تولد یک فرصت خوب برای شکرگزاری است. شکر اینکه خداوند ما را کنار هم قرار داده، می‌توانیم با هم جشن بگیریم و قدر لحظه‌های شیرین را بدانم. چراکه شکر نعمت، نعمت را افزون کند و چه کسی دوست ندارد شادی‌اش بیشتر باشد؟

جشن تولد از مهم‌ترین اتفاق‌های زندگی هر انسان است. ما هم در پیش‌دبستانی رهیار این روز را برای بچه‌ها خاص می‌کنیم تا یاد و خاطر آن برای‌شان باقی بماند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه می‌توانیم تولدهای بهتری بگیریم؟ این شادی را چطور باهم تقسیم کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *