دوره ایران در یک اردو

دوره ایران در یک اردو

اردو موزه کودکی ایرانک برای دانش‌آموزان مجتمع آموزشی پسرانه رهیار واحد دبستان عدل برگزار شد. در این اردو به موزه ایرانک رفتیم و با دیدنی‌ها و شگفتی‌های سرزمین خود در یک محل پر از شگفتی آشنا شدیم. در این مقاله از وبلاگ مدرسه رهیار برای‌تان از این اردو و اتفاق‌های آن گفته‌ایم.

موزه کودکی ایرانک کجاست؟

اردو موزه کودکی ایرانک یک برنامه‌ی مهم و پراز دیدنی بود. اردویی که برای خلق آن باید به سالن گنجینه اسناد ملی می‌رفتیم تا با رویدادها و دیدنی‌های گوناگونی آشنا شویم.

این موزه سال 85 بازگشایی و به آن بخش‌های گوناگونی اضافه شد. هدف این موزه حفظ گنجینه‌ی اسباب‌بازی‌ها، قصه‌ها و دیدنی‌های ایران از دوره باستان تا امروز است.

اینجا می‌‌توانید انواع اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها را ببینید. با کتاب‌ها از دوران گوناگون آشنا شوید و برای لحظاتی باز به دنیای کودکی باز کردید.

موزه ایرانک برای همه آنهایی است که از 2 تا 99 سال سن دارند و دل‌شان می‌خواهد دست کودک درون خود را بگیرند و به عمق قصه و رویا سفر کنند.

اردو موزه کودکی ایرانک

مدرسه رهیار همیشه تلاش می‌کند برای دانش‌آموزان اردوهایی خاص را ترتیب دهد. برنامه‌هایی که در آن بچه‌ها تجربه‌های جدیدی دارند، می‌توانند اطلاعات مفیدی را به‌دست بیاورند، آگاه‌تر شوند و چیزهای بیشتری را بیاموزند.

در موزه ایرانک ما توانستیم به تمام این رویاها دست پیدا کنید. آنجا بچه‌ها با داستان‌ها و وسایل بچه‌های قبل از خود آشنا شدند. فهمیدند که دوران کودکی چقدر شیرین و ارزشمند است و درنهایت تلاش کردیم روزی خوش و پرخاطره را برای آنها رقم بزنیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

در اردو موزه کودکی ایرانک ما تجربه‌های خاص و کم‌نظیری داشتیم. قصه‌های جدید شنیدیم، آگاه‌تر شدیم و اشیای زیبا و مهمی را از نزدیک دیدیم. شما تابه‌حال به موزه کودکی ایرانک رفته‌اید؟

فکر می‌کنید به‌جز این موزه به چه جاهای دیگری می‌توانیم سفر کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره برای‌مان بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *