عصری در مدرسه

عصری در مدرسه

اردو در مدرسه از آن برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان به آن علاقه زیادی نشان می‌دهند. در طول سال تحصیلی اردوهای متنوع با توجه به فصل و شرایط برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود. اما به‌شکل جذابی، بیشتر دانش‌آموزان به اردوهای عصرمانی و شب‌مانی در مدرسه علاقه دارند. در این مقاله برای‌تان از اردوی عصرمانی متوسطه اول مدرسه پسرانه رهیار گفته‌ایم. ساعاتی که دانش‌آموزان در مدرسه ماندند و کنار هم اوقاتی خوش و خرم داشتند.

چرا در مدرسه می‌مانیم؟

شاید فکر کنید دانش‌آموزانی که روزها و فصل‌ها را در مدرسه هستند، دیگر دوست ندارند اردو در مدرسه را تجربه کنند. اما واقعیت چیز دیگری است. چراکه اگر مدرسه محیطی دوست‌داشتنی برای خلق اتفاق‌های خوب باشد، بچه‌ها دوست دارند ساعات بیشتری را در آن بمانند.

از سوی دیگر اردو در مدرسه فقط عصرمانی نیست. در ساعات این اردو، فضای مدرسه تبدیل به محیطی غیررسمی می‌شود.

در اردو در مدرسه چه می‌کنیم؟

این اردو فضایی است برای کنار هم بودن، یاد گرفتن، بازی کردن و حرکت در فضای مدرسه اما بدون قوانین جاری در طول روز! به‌همین دلیل دانش‌آموزان ما فرصت‌های زیادی داشتند تا با هم بازی کنند، از فضاهای گوناگون مدرسه برای تفریح استفاده نمایند. به کلاس‌های دیگر سر بزنند و فرصتی برای آشنایی بیشتر با فضای مدرسه و دوستان خود داشته باشند.

جوجه در مدرسه

نقطه عطف اردو در مدرسه شام آن بود که دانش‌آموزان خودشان برای شام دست‌به‌کار شدند. برای این کار جوجه آماده کردند، به سیخ زدند و بعد آنها را روی منقل در حیاط مدرسه گذاشتند. اینکه خود دانش‌آموزان باید مسئولیت کارها را بر عهده می‌گرفتند و تجربه‌های جدیدی را کسب می‌کردند، برای‌شان جالب و به‌یادماندنی بود.

شما چه فکر می‌کنید؟

اردو در مدرسه یکی از برنامه‌های پرطرفدار در مدرسه پسرانه رهیار است. این اردو برای دانش‌آموزان پر از خاطرات جالبی است که بی‌شک تا مدت‌ها در یادشان خواهد ماند. شما فکر می‌کنید چگونه می‌توانیم این اردوها را پربارتر کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما در میان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *