فارغ‌التحصیلان ششم

فارغ‌التحصیلان ششم

جشن فارغ‌التحصیلی پایه ششم در دبستان پونک که یکی از واحدهای آموزشی مجتمع آموزشی پسرانه رهیار است، برگزار شد. این جشن با هدف خلق خاطرات خوب، به‌یاد سپردن روز آخر دبستان و ایجاد حس دوستی بیشر مابین دانش‌آموزان در آخرین روزهای خرداد، به یکی از تجربه‌های خوب ما تبدیل شد. اینجا برای‌تان از این جشن و رویدادهای آن بیشتر گفته‌ایم.

جشن فارغ‌التحصیلی چرا مهم است

همان‌طور که در روز اول مدرسه برای بچه‌ها جشن می‌گیریم و آمدنشان را گرامی می‌داریم، باید برای رفتن‌شان هم آیین درستی را برقرار کنیم. لازم است که جشن فارغ‌التحصیلی برای فرزندان ما در هر مقطع برگزار شود و آنها بدانند که تلاش‌های‌شان را دیده‌ایم.

در جشن فارغ‌التحصیلی ما خاطرات خوب‌مان را مرور می‌کنیم. فرصتی برای ادامه دوستی‌ها داریم و می‌توانیم کنار همدیگر شادی‌های بیشتری را بسازیم.

جشن فارغ‌التحصیلی رهیار چگونه است؟

برای برگزاری این جشن ما کاملا برنامه‌ریزی می‌کنیم. چراکه معتقدیم تنها با برنامه‌ریزی است که می‌توان اتفاق‌ها را به‌شکل درست سازمان‌دهی کرد. بعد نوبت تهیه هدایا و بالاخره برگزاری جشن است. این رویداد مهم به‌ما کمک می‌کند تا بتوانیم بزرگ‌ترین دانش‌آموزان مقطع دبستان را به واحد بالاتری بفرستیم و شاهد رشد و بالندگی آنها باشیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

جشن فارغ‌التحصیلی اتفاقی مهم در رهیار است. به‌نظر شما چگونه می‌توانیم این جشن را پربارتر کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *