جشن الفبا در عدل

برگزاری جشن الفبا در مجتمع آموزشی رهیار واحد دبستان عدل با ساختن خاطراتی به‌یادماندنی اجرا شد. با این جشن بچه‌ها را با خاطراتی خوش بدرقه کردیم تا به‌سمت مراحل بالاتر علم‌آموزی حرکت کنند. اینجا از این جشن رهیار، بیشتر بخوانید.

اهمیت برگزاری جشن الفبا

آموختن الفبا مرحله‌ای مهم در زندگی همه ما فارسی زبانان است. جایی که کلمات از حالت گنگ خود خارج می‌شوند و ما می‌توانیم یاد بگیریم که آنها را بخوانیم.

مرحله بعدی جذاب‌تر می‌شود، وقتی که می‌توانیم خودمان هم کلماتی را بنویسیم. اینجاست که متوجه ساخته شدن یک اتفاق بسیار مهم در خود می‌شویم و تا همیشه از آن لذت خواهیم برد.

این اتفاق به‌خصوص در سن کودکی بسیار خاص است و باید آن‌را کنار هم جشن بگیریم.

در جشن الفبا چه می‌گذرد؟

برگزاری جشن الفبا بسیار مهم است و باید در آن به نیازها و شرایط کودک توجه کنیم. ما می‌خواهیم خاطره‌ای خوش برای فرزندانمان بگذاریم. لحظاتی که با یادآوری آنها پر از احساسات عالی شوند و بتوانند تا همیشه از آن به نیکی یاد کنند. پس جشن الفبا رهیار را با یادگاری، هدایا و حضور معلم‌ها همراه می‌کنیم تا بهترین‌ها در ذهن کودک به‌جا بماند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه می‌توانیم این جشن را جذاب‌تر کنیم؟ چه چیزهایی باید در این جشن مورد توجه قرار بگیرد و چه کارهایی را باید کنار بگذاریم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *