جشنی برای نوشتن

جشنی برای نوشتن

نوشتن با خودکار برای بچه‌ها یک رویداد جذاب و پر از خاطره است. روزی که آنها با ابزاری کار می‌کنند که پاک‌کن روی آن اثری ندارد و باید با دقت و تمرکز بیشتری از آن استفاده کنند. به‌همین‌دلیل مهم است که این رویداد را برای بچه‌ها خاص کنیم و چه چیزی بهتر از جشن خودکار؟ در اینجا برای‌تان از یک جشن خاص گفته‌ایم که در مجتمع آموزشی رهیار، واحد پونک، برگزار شد، جشن خودکار سومی‌ها.

جشن خودکار و نوشتن با خودکار

اگر ما به رویدادها و نقطه‌های مهم زندگی بچه‌های خود اهمیت بدهیم، آن موقعیت برای آنها نیز خاص می‌شود. درواقع کودکان می‌آموزند که هر پیشرفتی ارزشمند است و باید به‌آن توجه کنند. پس با درنظر گرفتن این نکته ما در رهیار به‌دنبال بهانه‌های گوناگون برای شادی و دور هم بودن هستیم.

زمان‌هایی که بتوانیم اتفاق خوبی را ارج بدهیم و بابت یک تغییر مثبت، شکرگذاری کنیم. یکی از این رویدادها زمانی است که بچه‌های ما نوشتن با خودکار را می‌آموزند.

آنها یاد می‌گیرند که یک ابزار جدید را دست بگیرند و با آن مسیر دانش خود را ادامه دهند.

چرا جشن خودکار مهم است؟

رشد کردن با خودش رویدادهای جذاب زیادی را به‌همراه می‌آورد. به‌شرط آنکه ما به آنها اهمیت بدهیم و تلاش کنیم که آن اتفاق به‌خوب در ذهن باقی بماند. پس ما هم جشن نوشتن با خودکار را هرساله در رهیار برگزار می‌کنیم. این جشن فرصتی برای یادگیری، بهبود نوشتن و آموختن درباره ابزارهای بهتر است.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما برای دانش‌آموزان پایه دبستان، چه جشن‌های دیگری باید برگزار شود؟ فکر می‌کنید این جشن‌ها تا چه زمانی در ذهن کودک باقی می‌مانند؟ خوشحال می‌‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *