کارگاه نجاری دبستانی‌ها

کارگاه نجاری دبستانی‌ها

کارگاه‌های تابستانی مجتمع آموزشی پسرانه رهیار، متنوع، جدید و دارای ایده‌های نو، برای آموختن و یادگرفتن بیشتر هستند. ما در این کارگاه‌ها می‌خواهیم از آموزش‌های کهنه و غیرکاربردی به‌سمت یاد گرفتن مهارت‌هایی برویم که به بچه‌ها و ساخت آینده آنها کمک خواهد کرد. یکی از این کارگاه‌های تابستانی، کلاس نجاری بود که در دبستان واحد پونک رهیار برگزار شد. اینجا بیشتر برای‌تان درباره این کارگاه گغته‌ایم.

کارگاه نجاری رهیار

برای انتخاب کارگاه‌های تابستانی، رهیار همواره دقت، اولویت‌بندی و بررسی‌های فراوانی را انجام می‌دهد. ما به@دنبال خلق اتفاق‌های نو برای کودکان هستیم و می‌خواهیم کاری کنیم که آموزش برای بچه‌ها تبدیل به یک امر همیشگی و البته هیجان‌انگیز شود.

دراین راستا کارگاه‌های تابستانی رهیار با برنامه‌های خاصی دنبال شده‌اند و تلاش بر این بوده که فرزندان ما بتوانند با یاد گرفتن موضوعات نو، تابستانی متفاوت داشته باشند.

پس کلاس نجاری به دوره‌ی تابستانی اضافع شد. در این کارگاه بچه‌ها دستکش و عینک‌های مخصوص می‌پوشند و همراه با مربی‌های خود به کارگاه می‌روند.

پیش از ورود بچه‌ها، مربی فضا را از نظر امنیت و وجود ابزارهای کاربردی و مناسب سن هر پایه بررسی می‌کند. درنهایت بچه‌ها در فضایی ایمن و با همراهی مربیان آگاه و ماهر، آموختن نجاری را آغاز خواهند کرد.

نجاری و آموختن

نجاری یکی از فنون مهمی است که از دوران کهن انسان‌ها به آن توجه داشته‌اند. اینکه کسی بتواند یک تکه چوب را تبدیل به کالایی باارزش کند، بی‌شک قابل ستایش است.

اکنون و در عصر حاضر، کالاهای چوبی قیمت بالایی دارند. آنها هرچقدر ظریف‌تر و ماهرانه‌تر درست شده‌ باشند، گران‌ترند. پس یادگیری نجاری می‌تواند به بچه‌ها یک فن درآمدزا را نیز یاد بدهد.

درکنار همه این‌ها، نجاری کردن، دست بچه‌ها را هم قوی می‌کند. درنتیجه دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی راحت‌تر قلم در دست می‌گیرند و مچ و انگشتانی ماهرتر دارند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چه کارگاه و دوره‌ی دیگری جایش در مدرسه رهیار و کارگاه‌های تابستانی خالی است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره به ما بگویید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *