برتری در مسابقات بدمینتون

برتری در مسابقات بدمینتون

شرکت در مسابقات ورزشی می‌تواند به فرزندان ما کمک کند که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. بتوانند توانایی‌های خود را پیدا کنند و برای آینده نیز دانش‌ها و مهارت‌هایی را بیاموزند. به‌همین دلیل در مجتمع آموزشی رهیار همراه دانش‌آموزان عزیزمان هستیم و آنها را تشویق می‌کنیم تا در مسابقات و رویدادهای گوناگون شرکت کنند. یکی از این رویدادها مسابقات بدمینتون بین مدارس منطقه 5 بود که در آن دانش‌آموزان ما بسیار خوش درخشیدند. اینجا درباره این رویداد و نتایج آن بیشتر بخوانید.

ورزش بدمینتون چیست؟

ریشه بازی بدمینتون احتمالا به هند می‌رسد. مردم آنجا به این ورزش پونا می‌گفتند و آن‌را در شهرهای گوناگون بازی می‌کردند. پس از آن، انگلیسی‌ها بازی پونا را دیدند و آن‌را به کشور خود بردند. بالاخره یک دوک انگلیسی که در محلی به اسم بدمینتون زندگی می‌کرد این ورزش را در ملک خود برگزار کرد و درنهایت پونا در انگلیس به اسم بدمینتون مشهور شد. بعدها فدراسیون جهانی بدمینتون شکل گرفت و در نهایت بسیاری از افراد جذب این ورزش شدند. امروزه بدمینتون در دنیا بسیار پرطرفدار است و مسابقات منطقه‌ای، ملی و جهانی آن برگزار می‌شود. بدمینتون را ورزشی ارزان نسبت به دیگر ورزش‌ها می‌دانند که می‌تواند به سلامتی و رشد افراد کمک‌های شایانی کند. حالا شرکت در شرکت در مسابقات ورزشی بدمینتون یک فعالیت جذاب در سراسر دنیاست.

مسابقات بدمینتون بین مدارس

در بین مدارس مسابقات ورزشی گوناگون برگزار می‌شود تا به سبب آن دانش‌آموزان با ورزش‌ها و رویدادهای ورزشی آشنا شوند. این رویدادها می‌توانند به مرور کمک کنند تا فرزندان ما خودشان را بشناسند و پیدا کنند. پس از آن، بهتر برای آینده خود برنامه‌ریزی می‌کنند و در نهایت ممکن است بتوانند همین ورزش را در آینده هم ادامه دهند. با توجه به این موارد، شرکت در مسابقات ورزشی بدمینتون بین مدارس متداول و دوست‌داشتنی است.

درخشش دبستان پونک رهیار در مسابقات

دانش‌آموزان عزیز ما توانستند شرکت در مسابقات ورزشی بدمینتون به نتایجی عالی دست پیدا کنند و به مقام‌های زیر برسند:

در این دوره از مسابقات تیم ۴ نفرهٔ دبستان رهیار متشکل از دانش‌آموزان: شروین احمدی زاد (پایه ششم) – مانی وهابی (پایه ششم) – سپهر سرکمری (پایه ششم) – محمد زیدی (پایه پنجم) موفق به کسب مقام اول تیمی شد. همچنین دانش‌آموز شروین احمدی‌زاد به مقام اول انفرادی دست یافت و مانی وهابی نیز به مقام سوم مشترک رسید.

شما چه فکر می‌کنید؟

به نظر شما چگونه می‌توانیم به ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان کمک کنیم و جای چه فعالیت‌هایی خالی است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این باره با ما در میان

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *