جشن آغاز پیش‌دبستانی در رهیار

جشن آغاز پیش‌دبستانی در رهیار

دوره پیش‌دبستانی، آغازی دلنشین برای ورود به مدرسه است. زمانی که کودکان ما برای نخستین بار در یک محیط آموزشی قرار می‌گیرند و آموختن را آغاز می‌کنند. این روز برای ما و آنها بسیار مهم است. در پیش‌دبستانی رهیار، برای اولین روز حضور کودکان، برنامه‌های خاص و ویژه‌ای را ترتیب دادیم. هدف ما، ایجاد فضایی صمیمانه و دوست‌داشتنی بود تا به سبب آن فرزندان‌مان بتوانند با بهترین حس‌ها، اولین گام‌هایشان را برای ورود به مدرسه بردارند. در این مقاله از وبلاگ مدرسه رهیار از جشن آغاز سال تحصیلی پیش‌دبستانی رهیار بیشتر بخوانید.

مدرسه پسرانه رهیار

چگونه آغاز کردیم؟

جشن آغاز پیش‌دبستانی از مهم‌ترین رویدادهای رهیار است. چراکه در این روز کوچک‌ترین اعضای رهیار برای اولین‌بار به محیط آموزشی خود وارد می‌شوند. بیشتر این کودکان تا آغازین روزهای جوانی کنار ما هستند و از ما دیدن قدکشیدن و رشد آنها، سرشار از شادی می‌شویم.

پیش دبستانی پسرانه رهیار


در جشن پیش‌دبستانی رهیار تلاش کردیم تا خاطراتی خوب برای بچه‌ها بسازیم و آنها را کم‌کم با محیط آشنا کنیم. پیش از روز جشن، کلاس‌ها و فضای پیش‌دبستانی خیلی خوب تمیز و ضدعفونی شد.

بعد از آن، کار چیدمان و تزیین کلاس‌ها را آغاز و برای هر نوآموز، کارتی را تهیه کردیم. تا کودکان بدانند، کلاس آنها کدام است و چه کسانی همکلاسی آنها شده‌اند. پس از آن، فضاهای بیرونی و داخلی پیش‌دبستان با بادکنک‌های رنگارنگ تزیین شد.

جشن پیش دبستانی رهیار

روز جشن، با شادی‌های فراوان

چهارشنبه، 29 شهریور 1402، جشن پیش‌دبستانی رهیار با حضور نوآموزان عزیزمان برگزار شد. برای شروع، کودکان براساس لیست مشخص، کارت‌های کلاس خود را دریافت کردند. بعد بچه‌ها را به فضای داخلی راهنمایی کردیم تا با بخش‌های گوناگون پیش‌دبستانی، کلاس‌ها و مربی‌های خود آشنا شوند.

جشن پیش دبستانی رهیار

نوآموزان ما در فضای اختصاصی پیش‌دبستانی، کنار یکدیگر بازی کردند، با محیط کلاس‌ها آشنا شدند، زنجیره عشق و دوستی درست کردند و نقاشی‌های زیبایی کشیدند.

 پس از آن با بازی؛ خودشان را معرفی کردند و توانستند، مقدمات اولین دوستی‌هایشان را شکل بدهند. در انتخاب بازی‌ها و برنامه‌ها، تمام توجه‌مان به ساختن چهارچوب‌های درست از پیش‌دبستانی بود. چراکه می‌خواهیم نوآموزان ما با فراغ‌بال اما متعهدانه، برای یادگیری و آموختن آماده شوند.

پیش دبستانی رهیار

پذیرایی با خوراکی‌های سالم و اهدای هدایا

در این جشن نوآموزان با آبمیو و کیک پذیرایی شدند و هدیه‌ای به‌رسم یادگاری به آنها اهدا شد، تا خاطره و حس خوبی در اولین روز مدرسه در ذهن آنها نقش ببندد. هدف ما این بود که این روز، آغازی دلنشین برای ساختن روزهای زیبا و روشن باشد.

شما چه فکر می‌کنید؟

سال نو تحصیلی آغاز شده و حالا دانش‌آموزان بسیاری برای آموختن، رشد و بالندگی، راهی مدارس می‌شوند. اگر شما دانش‌آموز هستید، خوشحال می‌شویم از خاطرات و حال و هوای این روزها برای‌مان بگویید. اگر هم درس و مدرسه‌تان تمام شده، بسیار خوشحال می‌شویم خاطرات شما را درباره روزهای اول مدرسه بشنویم. راستی هنوز هم با دوستان دوره پیش‌دبستانی یا دبستان خود ارتباط دارید؟ اسم کسی که در نیمکت کنارتان می‌نشست چه بود؟ نام مربی پیش‌دبستانی‌تان را به خاطر می‌آورید؟

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *