دبیرستان دوره اول

دبیرستان دوره اول مدرسه رهیار

زمانی که به دنبال ثبت‌نام فرزند خود در یک مدرسه هستید، توجه به امکانات مدرسه از اهمیت بسیاری برخوردار است. نوجوانان در دوره اول دبیرستان خود، نیازهای بسیاری را دارند که با انتخاب یک مدرسه مناسب می‌تواند به ثمر نشسته و رشد روانی و اجتماعی مناسبی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
از همین رو دبیرستان دوره اول رهیار به عنوان یک دبیرستان دغدغه‌مند برای دانش‌آموزان به گونه‌ای آماده شده است تا بتوانند به راحتی نیازهای خود را برطرف کرده و روند رشد جسمی و روانی خود را به درستی طی نمایند.

مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در دبیرستان رهیار دوره اول

در ابتدا برای آن که بتوانید در دبیرستان دوره اول رهیار ثبت‌نام کنید، لازم است تا مراحل ثبت‌نام در این مدرسه را بدانید. در اولین قدم برای ثبت‌نام در این مدرسه لازم است تا پیش ثبت‌نام خود را در زمان مقرر در سایت داشته باشید. پس از آن در جهت برگزاری آزمون به شما اطلاع داده خواهد شد و با حضور در آزمون می‌توانید با دیگر متقاضیان رقابت کرده و حضور در مدرسه را تجربه کنید.
پس از قبولی در آزمون، افراد واجد شرایط در جلسات معارفه مدرسه حضور پیدا می‌کنند و با شرایط و وضعیت آن آشنا می‌شوند و به عنوان آخرین مرحله و پس از گذر تمامی این مراحل، افراد به مرحله ثبت‌نام مالی و دریافت مدارک تحصیلی می‌روند.
به این ترتیب ثبت‌نام در این مدرسه به صورت کاملی انجام می‌گیرد و دانش‌آموز می‌تواند از اول مهرماه وارد کلاس‌های درس و آموزشی دبیرستان دوره اول رهیار شود.

نقاط قوت آموزشی در دبیرستان دوره اول رهیار برای دانش‌آموزان

دبیرستان رهیار مانند هر مدرسه‌ی دیگری، با ارائه نقاط قوتی در راستای سیستم آموزشی خود سعی می‌کند تا رشد آموزشی مناسبی را برای دانش‌آموزانش فراهم آورد. به منظور این رشد، سه فعالیت اصلی در دبیرستان رهیار صورت می‌گیرد که عبارت است از:

برنامه ریزی دقیق و کارآمد برای تمامی فعالیت‌ها

داشتن برنامه‌ریزی آموزشی و دقیق در این دبیرستان سبب شده است تا دانش‌آموزان نسبت به رشد و پیشرفت خود مطمئن باشند. برنامه‌ریزی مدون صورت گرفته از سمت مسئولین این دبیرستان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزشی این مدرسه شناخته می‌شود که نتایج قابل‌توجه و چشم‌گیری را نیز به دنبال خود دارد

حضور کادر حرفه‌ای آموزشی برای رشد علمی دانش‌آموزان

در دبیرستان دوره اول رهیار، کادر آموزشی هماهنگ، حرفه‌ای و یکدستی حضور دارند که همگی مسیر مشخصی را در طی فعالیت خود طی می‌کنند. از همین رو اهداف مشخص شده برای آموزش دانش‌آموزان در دبیرستان یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد و رشد آموزشی خوبی نصیب آن‌ها خواهد شد.

رسیدگی به پویایی و شادابی دانش‌آموزان در کنار رشد علمی

دبیرستان دوره اول رهیار، علاوه بر دقت داشتن بر روی آموزش و بار علمی دانش‌آموزان، به موضوع پویایی و شادابی آن‌ها نیز اهمیت می‌دهد. دانش‌آموزان نوجوان برای درس خواندن بهتر، نیاز به یک فضای آموزشی خلاق و پویا دارند که در آن بتوانند استعدادهای خود را به خوبی شکوفا کنند.

امکانات و مزایای موجود در دبیرستان دوره اول رهیار برای دانش‌آموزان

در دبیرستان رهیار دوره اول، برای دانش‌آموزان نوجوان امکانات بسیاری مهیا شده است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن آموزش و درس خواندن خود را به پیش برند و دانش‌آموزان موفق و شادابی باشند. این امکانات به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند که در ادامه درباره آن‌ها سخن خواهیم گفت:

دبیرستان دوره اول رهیار
امکانات تفریحی

در کنار درس خواندن دانش‌آموزان لازم است تا آن‌ها محیط‌هایی تفریحی و مناسب نیز برای رشد خود را در مدرسه تجربه کنند. از همین رو در دبیرستان دوره اول رهیار، امکانات و شرایط بسیاری برای تفریح و رفاه دانش‌آموزان فراهم شده است. از انواع اردوها و جشن‌ها و مراسم‌های مختلف گرفته تا برگزاری و حضور دانش‌آموزان در جشنواره ورزشی موضوعی است که می‌تواند برای دانش‌آموزان تفریح قلمداد شود.

امکانات فیزیکی

وجود کلاس‌های درسی بزرگ و نورگیر با تهویه مناسب، کتابخانه و سالن مطالعه مناسب برای درس خواندن، حیاط بزرگ و سالن ورزشی در مدرسه، فضای مناسب برای غذاخوری دانش‌آموزان و بسیاری از امکانات دیگر سبب رشد بهتر و آرامش بیشتر دانش‌آموزان در مدرسه می‌شود. همگی این امکانات برای دانش‌آموزان دوره اول دبیرستان رهیار قابل دسترسی هستند.

امکانات آموزشی

در کنار تمامی امکانات تفریحی و فیزیکی، امکانات آموزشی مانند اساتید مجرب و برگزاری جشنواره‌های علمی و پژوهشی برای دانش‌آموزان امکاناتی هستند که رشد علمی دنش‌آموز را در پی خواهد داشت.

موفقیت در سال‌های دوره اول دبیرستان، با حضور در مدارس رهیار

دوره اول دبیرستان به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاطع تحصیلی شناخته می‌شود که می‌تواند موفقیت‌های بعدی را در زندگی یک نوجوان به همراه داشته باشد. رهیار در دوره اول خود با برقرار کردن امکانات بسیار مناسب در حوزه‌های مختلف، سعی کرده است تا شرایط رشد و پیشرفت را برای دانش‌آموزان فراهم کند. شرایطی که بتوانند در آن نوجوانی خوبی را تجربه کنند و در سال‌های بعدی در زندگی خود، دوره دوم دبیرستان و ورود به دانشگاه و جامعه بزرگتر آماده باشند.

افتتاحیه دوره تابستان

آغاز کلاس‌های تابستانی

افتتاحیه دوره تابستان متوسطه اول در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار در 31 تیرماه برگزار شد. در این دوره قرار است فرصت‌های زیادی برای یادگیری موضوعات گوناگون، تفریح، بازی‌های جدید و پیدا کردن دوست‌های خوب داشته باشیم. در ادامه بیشتر برای‌تان

ادامه مطلب »
نشست عمومی والدین

نشست عمومی والدین پایه هفتم

نشست عمومی والدین از مهم‌ترین برنامه‌های مجتمع آموزشی پسرانه رهیار پیش از آغاز رسمی سال جدید تحصیلی است. در این برنامه از والدین هر پایه دعوت می‌کنیم تا باهم بیشتر آشنا شویم و بتوانیم دوره تحصیلی جدید را با آرامش

ادامه مطلب »
اردو یکروزه چیتگر رهیار

یک روز در پارک جنگلی

اردو یکروزه پارک چیتگر یکی از برنامه‌های تفریحی مجتمع آموزشی پسرانه رهیار است که برای دانش‌آموزان متوسطه اول برگزار شد. این اردو فرصتی برای یادگیری مهارت‌های زندگی، شناخت توانایی‌های خود و درک محیط اطراف بود. اینجا برای‌تان بیشتر درباره این

ادامه مطلب »