تولدی از جنس بهار

تولدی از جنس بهار

جشن متولدین بهار در مجتمع آموزشی رهیار واحد دبستان عدل برگزار شد. در این جشن برای دانش‌آموزانی که در بهار و تابستان به‌دنیا آمده‌اند تولد گروهی گرفتیم تا کنار هم شادی‌های خود را تقسیم کنیم. در این مقاله از وبلاگ رهیار برای‌تان از این جشن بیشتر گفته‌ایم.

چرا تولد می‌گیریم؟

جشن متولدین بهار مثل جشن تولد دیگر ماه‌ها ارزشمند و مهم است. گرفتن این جشن نوعی سپاسگزاری است. اینکه یک سال دیگر کنار آنهایی که دوست‌شان داریم بوده‌ایم و می‌توانیم این بودن را جشن بگیریم، بی‌شک رخدادی ارزنده است. ما این جشن را برای تشکر از خداوند گرفته‌ایم و می‌توانیم شادی‌های بسیاری را بین همدیگر نیز تقسیم کنیم.

جشن متولدین بهار چگونه است؟

در این جشن برای تمام عزیزان‌مان که در بهار و تابستان به‌دنیا آمده‌اند ک تولد گروهی می‌گیریم. هدف‌مان از این جشن کنار هم بودن، خلق شادی و به‌اشتراک گذاشتن اتفاق‌های خوب است. ما فکر می‌کنیم که جشن گروهی فرصتی ارزنده برای باهم بودن است. از سوی دیگر بااین جشن یاد می‌گیریم که قدر همدیگر را بیشتر بدانیم، مراقب هم باشیم و دوستی‌های زیباتری را بسازیم.

این جشن دیگر فرصتی برای چشم و هم چشمی و حسادت نمی‌گذارد و همه ما می‌توانیم در جشنی یکسان دور هم شاد و پر از طراوت باشیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه می‌توانیم تولدهای بهتری را کنار هم رقم بزنیم. جشن که علاوه بر کنار هم بودن فرصت یادگیری، مهربانی و کمک کردن بیشتری را نیز رقم بزند؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *