عصری در مدرسه

عصری در مدرسه

اردو عصرمانی در مدرسه برای دانش‌آموزان متوسطه اول رهیار یک رویداد دوست‌داشتنی و پر از خاطره است. فرصتی برای کسب تجربه‌های نو در فضایی که فقط جای خواندن درس نیست. این اردوها شرایطی را ایجاد می‌کنند تا فرزندان ما بدانند که لذت بردن از فضای مدرسه چگونه است.

اردو عصرمانی در مدرسه چگونه است؟

در این اردو فضاهایی در مدرسه درنظر گرفته می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند از اوقات پس از مدرسه خود لذت ببرند. درواقع اردو عصرمانی در مدرسه فرصتی برای کنار هم بودن در فضایی امن است که می‌تواند منجر به خلق خاطرات خوش، رویدادهای جدید و دوستی‌های پایدار شود.

در اردو عصرمانی در مدرسه چه می‌کنیم؟

در این اردو پس از پایان ساعات مدرسه، دانش‌آموزان در فضای مدرسه می‌مانند تا بعد از رفتن همه دانش‌آموزان، کل فضای مدرسه در اختیار آنها باشد. بعد می‌توانند همراه با معلم‌های خود به آزمایشگاه بروند و تجربه‌های جدیدی در حوزه علم داشته باشند.

اگر بخواهند می‌توانند با هم بازی‌های کامپیوتری انجام دهند، بازی‌های فکری را تجربه کنند یا در حیاط به تیم‌های بازی‌های گروهی بپیوندند.

در این فضا، معلم‌ها و معاونین نیز حضور دارند تا علاوه بر مراقبت از بچه‌ها، به آنها در کشف تجربه‌های نو کمک کنند. درواقع این اردو برای ساختن ارتباطات بیشتر، انس گرفتن با فضای مدرسه و ساختن اتفاق‌های خوب است.

شما چه فکر می‌کنید؟

برنامه عصرمانی در مدرسه از پرطرفدارترین برنامه‌ها در رهیار است. این‌بار این اردو را برای دانش‌آموزان پایه هفتم اجرا کردیم و به خاطراتی خوش دست یافتیم. به‌نظر شما چگونه می‌توانیم این اردوها را بهتر و اثرگذارتر کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *