موفقیت در آزمون نشانه

موفقیت در آزمون نشانه

آزمون نشانه یکی از آزمون‌های سراسری پیش از کنکور است که برای مدارس پیشرو برگزار می‌شود. دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه مدرسه رهیار با درخشش در این آزمون نشان دادند که باید به‌زودی برای خبرهای خوبی از قبولی آنها در رشته‌های سطح بالای دانشگاه‌های سراسری آماده شویم. اینجا بیشتر درباره این آزمون و نتایجی که مجتمع آموزشی رهیار به‌دست آورد گفته‌ایم.

آزمون نشانه چیست؟

برای آمادگی دانش‌آموزان متوسطه دومی که قصد شرکت در آزمون‌های سراسری را دارند؛ آزمون‌هایی برگزار می‌شود. در این آزمون‌ها تلاش شده است که دانش‌آموزان با سوالات و مباحث گوناگون درسی آشنا شده و بتوانند نقاط ضعف و قدرت خود را بیابند.

اما برای دانش‌آموزان مدارس پیشرو این آزمون‌ها کافی نبود. درواقع برای آنهایی که می‌خواهند رتبه‌های برتر کنکور را به‌دست بیاورند، آزمون‌های حرفه‌ای‌تر نیاز بود.

به‌همین دلیل با همراهی مدارس انرژی اتمی، آزمون نشانه طراحی و به مدارس پیشرو ارائه شد. این آزمون در سطحی بالاتر و برای دانش‌آموزانی که به‌دنبال بهترین رتبه‌های کنکور هستند، برگزار می‌شود.

نتایج رهیار در آزمون نشانه

موفقیت در آزمون جامع نیمسال اول موسسه‌ی نشانه در بین مدارس برتر و کسب رتبه‌های یک رقمی و دو رقمی کشوری توسط دانش آموزان تلاشگر رهیار، به‌شرح زیر به‌دست آمد:

کسب رتبه اول کشوری در آزمون مدارس برتر توسط دانش آموز سجاد نورالله‌زاده
پایه دهم:
امیرعلی مختاری رتبه 10- امیر علی میرزازاده رتبه 17- محمد علی حدادی رتبه 30 – پویان رضوی رتبه 49 – پرهام فدایی رتبه 51- آرسام اتفاق رتبه 100
پایه یازدهم:
سجاد نورالله زاده رتبه 1- امیرحسین آسایش رتبه 8- ماهان سلامت رتبه 28- دارا داوری رتبه 44- علی پیر حیاتی رتبه 80

درخشش دانش آموزان پایه یازدهم و کسب رتبه هفتم کشوری در آزمون مدارس برتر نیز برای‌مان بسیار خوشحال کننده و پر از امید است.

شما چه فکر می‌کنید؟

برگزاری آزمون‌های خاص و سطح بالا به دانش‌آموزان کمک می‌کند برای کسب جایگاه‌های ارزشمند تلاش کنند. آنها می‌توانند مشکلات و نقاظ قوت خود را بیابند و در مسیر موفقیت و رشد گام بردارند. شما فکر می‌کنید چگونه می‌توانیم این آزمون‌ها را بهتر برگزار کنیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *