زنگ نجوم

زنگ نجوم

کلاس نجوم از زیباترین و خاص‌ترین درس‌هایی است که بشریت از هزاران سال پیش برای آموختن آن تلاش کرده است. این درس به ما کمک می‌کند با عظمت گیتی آشنا شویم و بعد دانش خود را درباره آن افزایش دهیم. به‌همین‌دلیل در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار واحد متوسطه اول، کلاس نجوم برای دیدن خورشید برگزار شد.

چرا زنگ نجوم مهم است؟

در بسیاری از کشورهای پیشرفته آموزش نجوم از درس‌های مهمی است که کودکان یاد گرفتن آن را از دوره دبستان آغاز می‌کنند. چراکه نجوم در یادگیری ریاضیات، فیزیک و علوم دیگر نیز تاثیر دارد. ضمنا کلاس نجوم خلاقیت بچه‌ها را بیشتر می‌کند، به آنها اعتماد به نفس می‌بخشد و کمک می‌کند درک بیشتری از محیط اطراف خود داشته باشند. به‌همین دلیل یادگیری نجوم بسیار مهم است و باید آن‌را به فرزندان خود بیاموزیم.

نجوم در رهیار

در مجتمع آموزشی رهیار با تلسکوپ، فیلترهای مخصوص و عینک‌هایی که ویژه دیدن خورشید هستند به تماشای این ستاره‌ی نزدیک به زمین نشستیم. ما یاد گرفتیم که خورشید در کنار 8 سیاره و اجرام دیگر فضایی، منظومه شمسی را ساخته است و توانستیم دانش خود را درباره آن افزایش دهیم.

سخن آخر

در این مقاله برای‌تان از تجربه زنگ نجوم در رهیار گفتیم. شما چه تجربه‌ای از یادگیری یک علم جدید و استفاده از ابزارهای خاص آن دارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما درمیان بگذ

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *