اختتامیه پایه دوازدهم

اختتامیه پایه دوازدهم

پایه دوازدهم از مهم‌ترین و خاص‌ترین سال‌های تحصیل است. پایان این پایه نه‌تنها ترک کردن جایی است که از کودکی در آن درس خوانده‌ایم، بلکه سفری جدید را از نوجوانی به جوانی آغاز خواهیم کرد. حالا زمان بدرقه عزیزان‌مان رسیده است و در جشن اختتامیه پایه دوازدهم مجتمع آموزشی رهیار برای فرزندان خود بهترین آرزوها را داریم تا آنها را به ‌سوی موفقیت و بهروزی رهسپار می‌کنیم.

چرا پایه دوازدهم مهم است؟

آخرین سالی که در مدرسه هستیم، پایه دوازدهم است. زمانی متفاوت از پایه‌ی دیگری که تا آن‌را تجربه نکنید نمی‌دانید این تفاوت از چیست. در این زمان روح و جسم دچار تغییراتی شده‌اند و دیگر وقت آن رسیده که مدرسه را ترک کنیم و وارد دانشگاه و محیط کار شویم.

پایه دوازدهم به‌نوعی آخرین گذرگاه قبل از جوانی است. اینجا برای آخرین بار پشت میز و نیمکت مدرسه می‌نشینیم، کتاب‌ها را ورق می‌زنیم و در مرز نوجوانی، پر از حس‌های گوناگون می‌شویم.

پس خروج از این پایه هم باید باشکوه باشد. به همین دلیل مجتمع آموزشی رهیار جشن اختتامیه پایه دوازدهم را هر سال صمیمانه، پر از یادآوری‌های زیبا و جایی برای ساختن بهترین خاطرات می‌کند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه می‌توانیم جشن پایه دوازدهم را زیباتر و بهتر بگیریم؟ اگر شما روزی در این جشن بوده‌اید، چه خاطراتی از آن به یاد دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *