نشست عمومی والدین پایه هفتم

نشست عمومی والدین پایه هفتم

نشست عمومی والدین از مهم‌ترین برنامه‌های مجتمع آموزشی پسرانه رهیار پیش از آغاز رسمی سال جدید تحصیلی است. در این برنامه از والدین هر پایه دعوت می‌کنیم تا باهم بیشتر آشنا شویم و بتوانیم دوره تحصیلی جدید را با آرامش و شرایط عالی پیش ببریم. اینجا بیشتر درباره این نشست بخوانید.

چرا نشست عمومی والدین مهم است؟

دوره تحصیلی متوسطه یک زمان مهم و اثرگذار است. وقتی که فرزندان ما وارد سن نوجوانی می‌شوند و همراه با تغییرات جسمی و روحی، باید پایه‌های تحصیلی خود را نیز بنا کنند. پس بسیار مهم است که آنها بتوانند با درک تغییرات درونی خود، به رشد تحصیلی و علمی نیز بپردازند و از مسیر ترقی دور نشوند.

در این بین نقش مدرسه تنها زمانی کامل می‌‌شود که والدین نیز همراه باشند. درواقع مهم است که والدین و مدرسه بر یک رویه باشند و حرف و عمل‌شان در برابر بچه‌ها، یکسان به‌نظر برسد.

از سوی دیگر مدرسه برای حفظ فضای مناسب به کمک والدین نیاز دارد و دراین جلسه شیوه هم‌افزایی کار بیشتر دیده می‌شود.

ما از والدین دعوت می‌کنیم تا با کادر مدرسه آشنا شوند، قوانین را بدانند و کاملا درجریان باشند که قرار است فرزندان آنها در طول سال با کمک چه افرادی، رشد کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما مدرسه چگونه می‌تواند این جلسات را بهتر و مناسب‌تر برگزار کند؟ چه موضوعاتی باید در جلسه مطرح شود و والدین در جریان آنها قرار بگیرند؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *