لیگ فوتسال رهیار

لیگ فوتسال رهیار

لیگ فوتسال رهیار یکی از رویدادهای مهیج در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار است. در این لیگ، فرزندان ما در پایه متوسطه دوم از فضای آموزشی-ورزشی مجتمع استفاده می‌کنند تا علاوه‌بر درس خواندن، برای سلامت روح و جسم خود نیز زمان بگذارند. در این مقاله برای‌تان از این لیگ بیشتر گفته‌ایم.

تاریخچه فوتسال

به فوتبال داخل سالن فوتسال می‌گویند. البته این تمام ماجرا نیست و این ورزش‌ها با همدیگر تفاوت‌های معناداری دارند. اولین بار بازی فوتسال در اروگوئه پایه‌گذاری گردید و بعد به‌سرعت تبدیل به یک بازی محبوب در جنوب آفریقا و برزیل شده است.

جالب است بدانید بسیاری از بازیکنان مطرح در فوتبال برزیل، از زمین‌های فوتسال کارشان را آغاز کردند و مهارت‌های فنی مهم را آموخته‌اند.

اولین بازی بین‌المللی فوتسال سال 1965، برگزار شد. طی این بازی پاراگوئه اول شد. اما سال‌های بعد، برزیل نگذاشت کسی جام را به‌خانه ببرد و قهرمان دوره‌های بعدی باقی ماند.

اکنون فوتسال در بیشتر دنیا شناخته شده و تیم‌های معروفی در کشورهای گوناگون دارد. این ورزش فدراسیون خود، جام‌ها، لیگ‌ها و البته قهرمانان مخصوص به‌خود را نیز پرورش داده است.

لیگ فوتسال رهیار

مجتمع آموزشی پسرانه رهیار سالن‌های بزرگ، استاندارد و مجهزی را برای ورزش در سنین گوناگون درنظر گرفته است. از آنجا که دانش‌آموزان متوسطه دوم به فضاهای بزرگتری برای ورزش نیاز دارند، سالن فوتسال یکی از گزینه‌های پرطرفدار است.

این سالن داخل خود مجتمع است و فرزندان ما همراه مربی و هم‌تیمی‌های خود آنجا بازی می‌کنند، مسابقه می‌دهند و برای حضور در تیم‌های بزرگ‌تر آماده می‌شود.

لیگ رهیار یک فرصت خوب برای شناخت توانایی‌ها، مهارت‌ها و آمادگی جسمی دانش‌آموزانی است که به دنبال کشف استعدادهای ورزشی خود هستند.

شما چه فکر می‌کنید؟

در این مقاله برای‌تان از لیگ رهیار گفتیم. به‌نظر شما جای چه ورزش‌هایی در مدارس خالی است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *