جشن ششمی‌ها

جشن ششمی‌ها

جشن پایان سال پایه ششم در مجتمع آموزشی رهیار ویژه دبستان عدل برگزار شد. این جشن فرصتی برای مرور خاطرات خوش دوره بستان، کنار هم بودن و ساختن خاطرات شیرین بود. در این مقاله از وبلاگ رهیار، بیشتر درباره این جشن و جذابیت‌های آن بخوانید.

جشن پایان سال پایه ششم

پایه ششم آخرین سالی است که فرزندان ما در دوره دبستان می‌گذرانند. این سال مهم است و خاطرات آن در ذهن دانش‌آموزان باقی می‌ماند. در مجتمع آموزشی رهیار برای بدرقه بچه‌ها به پایه‌ی بالاتر جشن پایان سال پایه ششم را ترتیب دادیم. این جشن همراه با برنامه‌های متنوع، کنار هم بودن و ساختن خاطرات قشنگ بود.

چرا جشن پایه ششم مهم است؟

در رهیار تلاش می‌کنیم از هر فرصتی استفاده کنیم تا بچه‌ها بدانند که تلاش آنها برای ما مهم است. ببینند که شوق‌شان را می‌بینیم. برای بهبود کنارشان هستیم و دوست داریم با آگاهی به سمت پیشرفت‌های بیشتر حرکت کنند.

ما در این جشن برای‌شان خاطرات روزهای اول مدرسه را مرور می‌کنیم. یادشان آوردیم که چگونه قدم‌به‌قدم الفبا را یاد گرفتند، اعداد را نوشتند، جمع‌وتفریق را آموختند و توانستند باسواد شوند.

بعد جشن‌هایی که داشتند، اردوهایی که رفتند، شادی‌ها، دوستی‌ها و محبت‌ها را برای‌شان بازآفرینی کردیم.

حالا می‌دانیم هرکجای این جهان که باشند آنها را با خاطراتی خوب بدرقه کرده‌ایم و یادگاری‌هایی شفاف در ذهن‌شان باقی گذاشتیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

به نظر شما چگونه می‌توانیم جشن پایان سال فرزندان خود را بهتر و پرخاطره‌تر برگزار کنیم؟ به‌نظر شما چه نکاتی اهمیت دارد و بهتر است بر چه موضوعاتی در این جشن توجه شود؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را باما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *