برگزیده جشنواره نوجوان سالم

برگزیده جشنواره نوجوان سالم

جشنواره نوجوان سالم یکی از برنامه‌های مهمی است که امسال سیزدهمین دوره آن برگزار شد. در این جشنواره تاکید بر شیوه‌های زندگی سالم است و در آن از کودکان و نوجوانان خواسته می‌شود با نگاهی عمیق به شیوه‌های زندگی سالم نگاه کنند. در این جشنواره یکی از دانش‌آموزان مجتمع آموزشی رهیار که در واحد دبستان پونک مشغول به تحصیل است، یکی از رتبه‌های برتر را کسب کرد. حالا در اینجا بیشتر برای‌تان از این رویداد و برنده آن گفته‌ایم.

جشنواره نوجوان سالم چیست؟

هرساله برای تشویق به زندگی سالم و دور ماندن از رفتارهای پرخطر جشنواره‌ای باعنوان نوجوان سالم برگزار می‌شود. تلاش این جشنواره براین است که فرزندان ما در ابتدای سال‌های نوجوانی با زندگی سالم و آنچه که می‌تواند زندگی و آینده آنها را به‌خطر بیاندازد آشنا شوند.

در این رویداد به آثار هنری و فرهنگی که توسط نوجوانان ساخته می‌شود، بها می‌دهند و آنها را تشویق می‌کنند تا به این جنبه‌های مثبت بیشتر توجه کنند.

با این کار فرزندان ما می‌بینند که توجه به زندگی سالم ارزشمند است و دیگران هم او را بابت پرداختن به این شیوه زندگی تشویق می‌کنند.

برنده جشنواره نوجوان سالم

یکی از برندگان جشنواره نوجوان سالم در مجتمع آموزشی رهیار و دبستان پونک درس می‌خواند. او اوستا عزیزی دانش‌آموز پایه دوم است. اوستای ما برای این جشنواره یک نقاشی کشید و نقاشی او به مرحله استانی هم راه یافت. حضور این نقاشی در مراحل بالای جشنواره سبب خرسندی ماست و امیدواریم علاوه بر اوستا، عزیزان دیگرمان هم در رویدادها و جشنواره‌های مورد علاقه خود پیشرفت کنند و مقاوم‌های بالا را به‌دست بیاورند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *