مسابقات پینگ‌پنگ در رهیار

مسابقات پینگ‌پنگ در رهیار

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ در مجتمع آموزشی رهیار در مقطع متوسطه دوم برگزار شد. این مسابقات به دانش‌آموزان عزیزمان کمک کرد تا استعداد خود را در این ورزش پیدا کرده و رشد کنند. چراکه پینگ‌پنگ سراسر انرژی و تمرکز است و می‌تواند به بچه‌ها زندگی سالم و حال خوبی بدهد. با برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ در رهیار جمعی پر از خیر و شادی ساختیم و زمانی را کنار هم بودیم. اینجا برای‌تان از این مسابقه و اتفاق‌های پیرامون آن گفته‌ایم.

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ از کجا آمده؟

اولین بار در انگلیس و اواخر قرن هجدهم بازی پینگ‌پنگ معرفی شد و آن‌را تنیس روی میز نامیدند. تاریخ می‌گوید شاهزاده‌های بریتانیایی بعد از ناهار به‌دنبال ورزشی در محیط سرپوشیده بودند. جایی که زیر آفتاب نیاشد و بتوانند به واسطه آن تحرک داشته باشند.

آنها تنیس روی میز را اختراع کردند و این بازی را بین خودشان ترویج دادند. بعدها قوانین پینگ‌پنگ تدوین و موضوعات آن هم روشن شد. با این کارها کم‌کم تنیس روی میز یا پینگ‌پنگ به جامعه و مردم دیگر هم معرفی شد تا آنها هم بتوانند بازی کنند.

پینگ‌پنگ بازی جهانی

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ آنقدر زیاد شد که نیاز بود فدراسیون جهانی هم آغاز به‌کار کند. پس در سال 1926 فدراسیون تنیس روی میز یا پینگ‌پنگ را تاسیس کردند و قوانین جهانی برای بازی، بیشتر مورد توجه قرار گرفت. بعد هم در سال 1988 پینگ‌پنگ به المپیک رفت و یک بازی جهانی با معیارهای مشخص شد.

پینگ‌پنگ در ایران

سال‌هاست میزهای پینگ‌پنگ در ایران هم دایر هستند و طرفداران این رشته ورزشی را به‌خود جذب می‌کنند. این ورزش پر از انرژی است و می‌تواند به تنظیم هورمون‌ها، کاهش وزن و ایجاد شور و نشاط کمک کند. با پینگ‌پنگ بدن به سوخت‌وساز مناسبی خواهد رسید و می‌توان آن‌را جوان‌تر نگه داشت.

پینگ‌پنگ یک ورزش عالی و مفرح برای تمام کسانی است که به‌دنبال سلامتی و شادابی هستند، می‌خواهند زندگی سالمی داشته باشند و بدن‌شان را دور از بیماری نگه دارند.

مسابقات پینپگ‌پنگ در رهیار

مجتمع آموزشی رهیار با برگزاری مسابقات گروهی فرزندان خود را به ورزش، بازی و اوقات فراقت سالم دعوت می‌کند. یکی از این مسابقات، تنیس روی میز یا پینگ‌پنگ بود. در این مسابقه فرزندان ما ابتدا در مدرسه باهم مسابقه دادند و بعد برای مسابقات بالاتر آماده شدند. این کار کمک کرد تا دانش‌آموزان متوسطه دوم رهیار فرصتی را برای کنار هم بودن، ورزش و خلق خاطرات خوب داشته باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چه کارهای دیگری می‌توان برای ایجاد روحیه شادی و ارتقای سلامتی دانش‌آموزان انجام داد؟ فکر می‌کنید علاوه‌بر پینگ‌پنگ چه بازی‌های دیگری می‌تواند برای دانش‌آموزان مناسب باشد؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *