صبحانه به‌سبک انگلیسی

صبحانه به‌سبک انگلیسی

برنامه صبحانه انگلیسی از اتفاق‌های جالبی بود که در مجتمع آموزشی رهیار واحد دبستان عدل تجربه‌اش کردیم. این صبحانه نه فقط در بشقاب‌ها بلکه در گفتگوها هم کاملا انگلیسی بود. به‌طوری که در صبحانه نام همه‌ی غذاهایی که قرار بود بچه‌ها میل کنند را به‌انگلیسی به آنها یاد دادیم. بعد هم بشقاب انگلیسی جذاب‌مان را آماده کردیم و آن‌را دورهم میل کردیم. اینجا بیشتر برای‌تان از این صبحانه خوشمزه گفته‌ایم.

برنامه صبحانه انگلیسی

صبحانه انگلیسی یکی از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که می‌توانید آن‌را در خانه، کافه و طبیعت میل کنید. این صبحانه یک ترکیب کامل از پروتئین، غلات، کربوهیدرات، سبزیجات و میوه‌هاست. با خوردن صبحانه‌ی انگلیسی انرژی کاملی از مواد غذایی متنوع را دریافت خواهید کرد که هرکدام طعمی عالی دارند.

برنامه صبحانه انگلیسی علاوه بر یک بشقاب پر از خوراکی‌های خوشمزه و مقوی در دبستان عدل رهیار، فرصتی برای یادگیری زبان انگلیسی بود.

چراکه بچه‌ها می‌توانستند نام انگلیسی هر قسمت از صبحانه را یاد بگیرند و بعد طعم و مزه آن‌را هم بچشند. این کار به آنها کمک می‌کرد بین مزه‌ی خوب و تجربه‌ای که کسب می‌کردند و آن کلمه انگلیسی، ارتباطی پیدا کنند.

چه نتایجی گرفتیم؟

برنامه صبحانه انگلیسی یک فرصت جالب برای کشف طعم و یادگیری کلماتی از زبانی دیگر بود. یک برنامه خلاقانه که درآن هم غذای خوشمزه خوردیم و هم توانستیم کنار هم دانش‌مان را افزایش دهیم.

با صبحانه انگلیسی ما چندین کلمه کاربردی یاد گرفتیم و ضمنا توانستیم مراحل آماده کردن یک بشقاب جذاب را هم بیاموزیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چه کارهای دیگری می‌توان برای کسب نتایج بهتر انجام داد؟ چگونه می‌توانیم به بچه‌ها کلمات بیشتری یاد بدهیم یا به آنها کمک کنیم در شرایط آموزش غیرمستقیم، بالاترین بهره‌وری را در یادگیری داشته باشند؟

خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *