یک روز در پارک جنگلی

یک روز در پارک جنگلی

اردو یکروزه پارک چیتگر یکی از برنامه‌های تفریحی مجتمع آموزشی پسرانه رهیار است که برای دانش‌آموزان متوسطه اول برگزار شد. این اردو فرصتی برای یادگیری مهارت‌های زندگی، شناخت توانایی‌های خود و درک محیط اطراف بود. اینجا برای‌تان بیشتر درباره این اردو و آنچه که در آن گذشت گفته‌ایم.

پارک چیتگر کجاست؟

چیتگر یکی از پارک‌های جنگلی تهران است که در سال 42 تاسیس شد. درختان این پارک برای به‌منظور جلوگیری از ورود بادهای غربی به داخل پایتخت کاشته شده بودند. درواقع قرار بود این درخت‌ها، بادی که از غرب به تهران می‌زد را تصفیه کرده و کیفیت هوا را در سطح بالایی نگه دارند.

با گذشت سال‌ها، قسمت‌ها و جاذبه‌های دیگری هم به پارک چیتگر اضافه شد. امروزه این پارک بیش از 950 هکتار وسعت دارد و در آن می‌توانید دریاچه مصنوعی، پیست دوچرخه‌سواری، فضاهایی برای پیاده‌روی، خرید، بازی، پیک‌نیک و… را پیدا کنید.

در اردو یکروزه پارک چیتگر چه گذشت؟

اردو چیتگر یک تجربه عالی و در دسترس برای طبیعت‌گردی است. در این اردو ما به دانش‌آموزان خود فضایی برای درک محیط، شناخت اطراف و استفاده کردن از تفریح‌های محدوده پارک چیتگر است. ای اردو وقت خوبی برای پیدا کردن دوست‌های جدید، کشف طبیعت و به‌عهده گرفتن مسئولیت‌هایی بود که فقط در سفر و اردو می‌توان تجربه آنها را به‌دست آورد.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما علاوه بر اردو به پارک‌ها و محیط‌های طبیعتی، خوب است که دانش‌آموزان را به چه فضاهای دیگری ببریم و به آنها چه تجربه‌های دیگری را بدهیم؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *