اردو تابستانی رهیار

اردو تابستانی رهیار

اردو تابستانی متوسطه اول این بار به مقصد سینما و بولینگ بود. دو تفریح جذاب که می‌توانند اوقات خوشی را برای بچه‌ها رقم بزنند و به آنها خاطراتی زیبا را هدیه کنند. در این مقاله از یک اردوی ترکیبی به دو مقصد جدا گفته‌ایم که برای دانش‌آموزان متوسطه اول مجتمع آموزشی پسرانه رهیار برگزار شد.

چرا اردو تابستانی ؟

برگزاری برنامه‌های ویژه تابستان از گذشته در رهیار مرسوم بوده است. فرزندان ما روزهایی از تابستان را در مدرسه می‌گذرانند و تلاش می‌کنند تا از این فرصت برای رشد، آموختن و تعالی بهره‌مند شوند. یکی از کارهایی که می‌تواند به بچه‌ها درس‌های مهمی بدهد، اردو تابستانی است. رویدادی که پر از تجربه‌های ناب و فرصت‌هایی برای کشف دوستی‌های جدید، آموختن درباره خود و کسب توانایی‌هاست.

اردوها به ما یاد می‌دهند چگونه بدون خانواده در محیط بیرون از خانه باید با مسائل کنار بیاییم. ما یاد می‌گیریم تک‌بعدی نباشیم، با گروه پیش برویم و دانش خود را درباره موضوعات پیرامون‌مان افزایش دهیم.

با اردو می‌توانیم دوستان بهتری پیدا کنیم و بدانیم که معیارهای ساختن روابط موفق انسانی در چیست؟

اردوها سفرهایی کوتاه هستند که ما را برای سفر مهم زندگی آماده می‌کنند. به‌همین دلیل پایه متوسطه اول را به دو تجربه جذاب دعوت کردیم.

بولینگ در اردو تابستانی رهیار

بیشتر بچه‌ها عاشق بولینگ هستند. فرصتی برای بازی کردن، تمرکز و بالا بردن دقت. بولینگ بازی مفرحی است که علاوه‌‌بر بچه‌های ایران، خیلی از مردم دنیا آن‌را دوست دارند. گنجاندن این ورزش در اردو یک پیشنهاد دوست‌داشتنی بود.

سینما در اردو

اردو ترکیبی ما این‌بار به برنامه سینمایی رسید. یک برنامه جذاب دیگر که برای بچه‌ها آن هم در سنین آغاز نوجوانی پر از شگفتی است. فیلم‌های خوب به بچه‌ها کمک می‌کنند خلاق‌تر باشند، درباره جوامع و علوم دانش خود را بالا ببرند و آگاهانه‌تر رفتار کنند و ضمنا یک تجربه جدید و باارزش را به‌دست بیاورند. با انتخاب سینما اردو ما تکمیل شد و حوالی ظهر به مدرسه بازگشتیم.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چه اردوها و برنامه‌های دیگری برای سن نوجوانی مناسب است؟ چه اتفاق‌های دیگری جای‌شان در برنامه‌های تابستانی رهیار خالی است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *