سفر به باغ علم

سفر به باغ علم

اردو باغ علم از برنامه‌های تابستانه متوسطه اول است که در تابستان 1403 برگزار شد. در این اردو همراه با دانش‌آموزان پایه هفتم به کشف علم و رموز آن پرداختیم. اینجا برای‌تان بیشتر درباره این اردو خواهیم گفت.

چرا اردو باغ علم؟

باغ علم یکی از مجموعه‌های جذاب و مهیجی است که می‌توانید در بازدید از باغ کتاب به‌سراغش بروید. در باغ علم بچه‌ها می‌توانند به کشف زوایای گوناگون از علوم مختلف بپردازند. با ابزارهای مهم آشنا شوند و بهتر از همه اینکه، آنها را امتحان کنند.

در این اردو فضایی کاملا علمی پیش‌روی بچه‌هاست. آنها ممکن است دوست داشته باشند به آزمایشگاه بروید. چیزهایی درباره رباتیک یاد بگیرند یا در بخش دیگری با خزندگان و دیگر حیوان‌ها آشنا شوند.

برای همه این‌ها و تجربه‌های بیشتر، باغ علم جایی مهم و تماشایی است که ما نیز برای اردوی پایه هفتم آن‌را انتخاب کردیم.

چرا به اردو می‌رویم؟

اردو باغ علم یکی از برنامه‌های مهم و زیبایی بود که در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار آن‌را اجرا کردیم. اما چرا اردوها مهم هستند؟ گاهی برای یادگیری، درک بهتر و ارتقای توانایی‌ها باید بچه‌ها را به فضاهای دیگری ببریم. اگر آنها وارد محیط‌های تازه نشوند نمی‌توانند تجربه‌های مناسبی داشته باشند، توانایی‌های خود را پیدا کنند و با درک درستی برای مشکلات‌شان راه‌حل بیابند.

پس اردوها باید فضایی جهت آموختن؛ کشف و تجربیات نو باشند تا فرزندان ما درعین لذت بردن از اوقات فراغت، بتوانند درس‌های زندگی را نیز بیاموزند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چه اردوهای دیگری را می‌توانیم در برنامه مدرسه جای دهیم؟ فکر می‌کنید جای چه برنامه‌هایی در تابستان خالی است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *