روزی با پدر

روزی با پدر

برنامه روزی با پدر از اتفاق‌های شیرین در مجتمع آموزشی رهیار است. زمانی برای کنار هم بودن، بازی و ورزش‌های گروهی که خاطراتی خوش و انرژی بسیاری را به ما خواهد داد. این برنامه در واحد دبستان عدل برگزار شد و در آن روزی را با پدران و دانش‌آموزان گذراندیم. در این مقاله از وبلاگ رهیار درباره این برنامه بیشتر برای‌تان گفته‌ایم.

برنامه روزی با پدر چگونه است؟

در این برنامه از پدران دعوت کردیم تا همراه با فرزندان خود روزی را در سالن ورزشی مدرسه بگذرانند. این برنامه برای خلق اتفاق‌های زیبا، خاطرات خوش و محکم کردن دوستی‌ها بود. فرصتی که در آن باهم تیم ساختیم، بازی کردیم و اتفاق‌های بسیار زیبایی را رقم زدیم.

چرا رابطه پدر و پسر مهم است؟

برنامه روزی با پدر یک نقش مهم دیگر هم دارد که به ابعاد روان‌شناسی و ارتباط بین کودک و پدر اشاره می‌کند. از منظر روان‌شناسی ارتباطی که بین پدر و پسر شکل می‌گیرد، بسیار ظریف است و می‌تواند در آینده فرزند تاثیر مهمی داشته باشد.

مطالعات نشان داده که پسرهایی که رابطه خوبی با پدر خود دارند، در آینده رفتارهای بهتری در برابر استرس نشان خواهند داد.

علاوه بر این، حضور پدر به پسرها اعتماد به نفس بسیاری می‌دهد و می‌تواند الگویی مناسب برای آنها خلق کند. با حضور پدران در سنین کودکی، آینده‌ای درخشان برای فرزند خود رقم خواهید زد.

شما چه فکر می‌کنید؟

به نظر شما چه راهکارهای دیگری برای ساختن روابط بهتر بین کودک و والد وجود دارد؟ شما چگونه با هم بودن‌ها را می‌سازید و آنها را بالنده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *