جشن شکوفه‌های عدل

جشن شکوفه‌های عدل

جشن شکوفه‌‌ها در مجتمع آموزشی رهیار هر سال با شوق و برنامه‌های جذابی برگزار می‌شود. چراکه ما می‌خواهیم این روز برای بچه‌ها پر از خاطرات زیبا باشد و در ذهن‌شان اثری ارزشمند باقی بگذارد. این جشن امسال در دو دبستان مجتمع برگزار شد و اینجا گزارش تصویری جشن شکوفه‌ها عدل را خواهید دید.

چرا جشن شکوفه‌ها مهم است؟

پرداختن به یک جشن آن هم جشنی که تنها یک بار در عمرمان تجربه‌اش می‌کنیم، بسیار ارزشمند است. ما فقط یک بار قرار است کلاس اولی باشیم، یک بار روز اول مدرسه را تجربه می‌کنیم و فقط یک بار می‌توانیم تمام این‌ها را با جشنی، باشکوه و ارزشمندتر کنیم.

به‌همین دلیل در مجتمع آموزشی رهیار واحد دبستان عدل برای شکوفه‌های‌مان جشن گرفتیم.

در جشن شکوفه‌ها چه می‌گذرد؟

برای برپایی جشن شکوفه‌ها نیازی به برنامه‌های عجیب و پرهزینه نیست. بلکه مهم است کودکان در فضایی شاد و زیبا قرار بگیرند، احساس امنیت و آرامش کنند و بتوانند از روز اول مدرسه خاطراتی خوش را در کوله‌بار اندیشه خود جای دهند.

با حضور در جشن شکوفه‌ها به بچه‌ها نشان می‌دهیم که این مرحله از زندگی آنها برای‌مان مهم است و می‌دانیم که برای تغییر در این سن باید چقدر شجاع باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

به‌نظر شما چگونه می‌توان جشن شکوفه‌ها را زیباتر برگزار کرد؟ شما چه خاطرات زیبایی از این جشن دارید که هنوز در ذهن‌تان باقی مانده؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *