آغاز کلاس‌های تابستانی

آغاز کلاس‌های تابستانی

افتتاحیه دوره تابستان متوسطه اول در مجتمع آموزشی پسرانه رهیار در 31 تیرماه برگزار شد. در این دوره قرار است فرصت‌های زیادی برای یادگیری موضوعات گوناگون، تفریح، بازی‌های جدید و پیدا کردن دوست‌های خوب داشته باشیم. در ادامه بیشتر برای‌تان از این افتتاحیه گفته‌ایم.

چرا کلاس تابستانی مهم است؟

افتتاحیه دوره تابستان فرصت خوبی برای استفاده از زمانی است که شاید بیشتر دانش‌آموزان از آن غافل باشند. درواقع ما در این دوره به‌دنبال ساخت بهترین‌ها هستیم. این دوره فقط شامل درس خواندن نیست. بلکه یک فضای صمیمانه برای لذت بردن از اوقات فراغت هم است.

در کنار آن می‌خواهیم دانش خود را بیشتر کرده و یاد بگیریم که چگونه از آنها استفاده کنیم. پس از آن با اردوها، توانایی‌های خود بالا خواهیم برد.

یاد می‌گیریم مسئولیت‌پذیر باشیم، بتوانیم از خود و دیگران مراقبت کنیم و زمانی را برای کشف توانایی‌های که از آنها خبر نداریم بگذاریم.

شما چه فکر می‌کنید؟

در افتتاحیه دوره تابستان فرزندان ما بیشتر با کادر مدرسه و معلم‌های خود آشنا شدند. فضاهای گوناگون مدرسه را دیدند و یاد گرفتند که کلاس‌های آنها در چه قسمت‌هایی برگزار می‌شود.

بعد کلا‌س‌ها با درس‌هایی جذاب آغاز شد تا اولین روز دوره تابستان با خاطراتی خوش در ذهن دانش‌آموزان باقی بماند.

به‌نظر شما چه کارهای دیگری باید در این برنامه اجرا شود؟ فکر می‌کنید جای چه کلاس‌ها یا رویدادهایی در این افتتاحیه خالی بوده است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *